Deze ronde pech?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamavan2schatte, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden.

Ik heb sind's dindag de buikgriep die ik nu helaas nog steeds hebt,voel me wel wat beter maar kan verder nog niks.
    Nu hebben we Maandag voor het laatst geklust.
    Vandaag waarschijnlijk mij ei,(maar kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik geen ovuluatie testen gebruik.)

Ik denk dat het nu gewoon deze maand pech hebben is.
    Het gevoel dat je er niet genoeg aan gedaan hebt vreet wel aan je.
    Ik had natuurlijk deze dagen flink willen klussen.

En dan nog een vraagje....
    Als je de buikgriep hebt en je eitje komt vrij en je word eventueel wel bevrucht.
    Is het dan schadelijk voor je bevruchte eitje omdat je een virus in je lichaam hebt?

De kans is echt mega klein dat het eitje eventueel bevrucht maar dan.......

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    volgens mij kan het geen kwaad voor het eventuele vruchtje.
    zolang er geen hoge koorts bij is.

de kans lijkt me indd ook klein meid, maar je weet maar nooit he!
    Je eitje kan eerder zijn geweest en zaadjes van de man leven ook langer.

mijn vriendin is zwanger geraakt met 1 maal onveilig sex te hebben gehad op CD9.

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Precies hetzelfde probleem: buikgriep in mn vruchtbare week!!! woensdagavond voor het laatst 'geklust' en misschien donderdag of vrijdag mn ei (later niet want toen had ik alweer cremekleurige afscheiding en geen pijn meer) ik voelde woensdag, donderdag en vrijdag nog ovulatiepijn...nu werd ik donderdag op vrijdag heeeel erg ziek: overgeven en diarree, maar geen koorts! we hebben niet meer kunnen klussen uiteraard. en meteen erna op zaterdag: schimmelinfectie...(vrees van de diarree...) denk dat het deze maand verkeken is en ook ik baal stevig (al zijn we deze maand 'begonnen' voor de 2e, wens is heel groot en ik ben niet zo jong meer!) heb ook het gevoel niet genoeg eraan gedaan te hebben en volgende maand moeten we maar afwachten of het allemaal gaat lukken om op tijd en genoeg te 'klussen' omdat we een klein dreumesje hebben rondlopen...

ik denk dat het ziek zijn opzich niet ene probleem hoeft te zijn...hoop 't! ook voor jou!!!

4. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja eh balen!!
    Voelt bij mij net zo dat je er ''te'' weinig aan gedaan hebt.
    En heb mijn nod op 29 a 30.
    Dus was wel een heel mooi nieuwjaars cadeautje geweest!!:)
    Aan de andere kant ga ik nu niet allemaal gekke dingen denken met wat ik voel enzo...dat scheelt weer.

We kunnen nu niet anders dan afwachten.....................;)

Deel Deze Pagina