Rare/leuke/vreemde opmerkingen/vragen/acties

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Wij zijn thuis met een paar zussen. Mijn ouders hadden ook een zoontje die met nog geen jaar overleden is. (Voor mijn tijd).

Ik speelde vroeger voetbal en toen kwam ik daar een oudere man tegen (kennis van mijn ouders) die zei: "jij op voetbal? Hebben je ouders toch nog hun zoontje!" :$

2. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Oef, dat is heel pijnlijk :x

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jawel... nogmaals als iemand dat bij mijn kind zou doen dan zou ik mee lachen, en mijn kind zelf ook...

Kom op het gaat om schoenen die verkeerd om zitten hoor, niet omdat een kindje een bril heeft, rood haar heeft of weet ik veel waar een kindje serieus gepest voor kan worden wat zich uit in 'uitlachen' terwijl daar niks aan gedaan kan worden...

4. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    ik op vakantie in duitsland jaar of 2 geleden.

Ik ging met zoontje naar t stadje om eens te shoppen en ijsje te eten.
    Ik zit dus op een bankje in de winkelstraat met zoontje naast mij en er komt een vrouw af en die vraagt in het Duits aan mij de weg. Ik stamel een beetje mijn schoolduits dat ik geen duits praat en ze gaat vriendelijk weer weg.
    Een ouder koppel was blijven stilstaan voor dit tafereeltje en van zodra de vragende vrouw weg was, spuwt die oude mevrouw in mijn richting en steekt een tirade af in t duits waar ik alleen maar uit kon verstaan dat vieze buitenlanders allemaal regelrecht gedeporteerd moesten worden.

Ik van slag en zoontje helemaal beteuterd en huilen omdat die mevrouw zo akelig deed.

5. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Mijn oma's reactie toen ik haar mijn Clear Blue zwangerschapstest gaf waar zwanger op stond: "En wat moet ik met die thermomether? :("

6. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Sinds de geboorte van mijn docher krijg ik en elke keer de vraag: voed je zelf?
    Nee ik laat 6 keer per dag iemand komen om dat te doen!!
    Serieus!!!

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahahha ze bedoelen flesvoeding of borstvoeding :D maar dat wist je wel he ? ;)

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahahahhah :D

9. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Ja dat snap ik zeker wel, maar alsof je flesvoeding niet zelf doet. Vind het gewoon zo'n stomme vraag

Deel Deze Pagina