Rare/leuke/vreemde opmerkingen/vragen/acties

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

Als ik zonder mijn zoontje ergens ben vragen ze me ALTIJD waar is *insert naam zoontje*?

Dan zeg ik altijd: thuis in de box!

2. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Mijn vader heeft echt zo'n Johnny kapsel (kort bovenop en een lange vlecht achterop). Waren we laatst ergens en zat er een kindje op een muurtje die daar daar graag vanaf wilde. Dus mijn vader dat kindje er af getild. Vraagt die moeder "Hoe kom jij daar nou vanaf?". Zegt dat kindje "Ow, die aardige mevrouw met die snor heeft me er af getild" :D

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Whuhahah :D Lig helemaal krom hier!

Hoe reageerde je vader?

4. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Omg pies zowat in mn broek hier! !!:D

5. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Bij de hobbywinkel:
    Leg ik mijn spullen op de toonbank met een pen erbij waarvan het inkt verdwijnt als je het met water nat maakt, vraag ik hebben jullie ook zo'n pen waarvan het inkt verdwijnt na een paar minuten (die bestaat) begint ze over die andere pen en zegt ze deze verdwijnt als je er water opdoet op het inkt, ik zeg ja dat weet ik maar ik zoek ook zo'n andere pen, zegt ze weer deze verdwijnt als je er water op doet, ik zeg het gaat niet over deze pen, ik vraag voor een andere pen of jullie die ook hebben, nee zegt ze wijzend naar die ene pen, nee deze verdwijnt niet, ik nog een keer zeggen, heel langzaam het gaat niet over deze pen mijn vraag is of jullie ook zo'n pen hebben waarvan het inkt verdwijnt na een paar minuten hebben jullie hier zo'n pen?? Nee die hebben we niet zegt ze HEHE eindelijk antwoord!!!

Bij de slager:

Vraag ik om een bakje met aardappels en spekkie's erdoor een bak van 500 gram, vraag dat meisje voor hoeveel personen, ik zeg 2 zegt dat meisje zo weinig?? ik zeg dat is niet weinig wand we hebben ook nog vlees. zegt dat meisje wij eten 350 tot 400 gram per persoon op. als volledige maaltijd. en kijk dat meisje aan en zeg doe maar gewoon zo'n bakje daar hebben we genoeg aan. is ze aan het scheppen en zegt ze ik weet niet of ik genoeg heb om dit bakje te vullen wand dit is het laatste. (vraag me dan ook niet of ik zo weinig maar hoef;);))

Bij de bakker:

Vraag om 2 soesjes voor de hond:D trekt ze die plaat eruit en valt die hele plaat op de grond, waarbij er ook koeken op lagen, oh zegt die vrouw gelukkig heeft 1 koek het overleeft kan ik die gelukkig weer in het schap zetten (nou is ook meteen de laatste keer geweest dat ik daar ben geweest)

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Haha Heerlijk topic!

Toen mijn zoontje net geboren was liep ik met hem in de draagdoek door de supermarkt. Ik liet mijn mandje omvallen waardoor allen boodschappen eruit rolde. Een oudere dame zag dat en riep door de winkel kan iemand drie vrouw helpen ze is zwanger en ze heeft een baby boven op haar buik! Ik kwam niet meer bij van het lachen.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahaha deze vind ik echt het leukst, zie het helemaal voor me!

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Snackbar: Wilt het direct opeten?
    Man: Nee, bak het eerst maar even!

9. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha inderdaad zo had mn nichtje toen een opmerking ook bij de snackbar, inpakken of hieropeten? nichtje.. nee ik pak t zelf in (met dr handen wrijvend over dr buik) haha ;)

10. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hier liep ik met vriendlief in het dorp en een onbekende man passeert ons en groet ons overdreven vrolijk met 'Hallo jullie drietjes!' ... Haha, goed bedoeld, maar ik stond even zo van 'Uh hallo?'.. ;)

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Toen ik net bevallen (keizersnede) was werd mijn zoontje overgeplaatst naar de NICU van een ander ziekenhuis. Ik kon daar, na veel gedoe, ook naar toe. Na 2 dagen of zo krijg ik m'n eerste controle.. Zij begint te duwen op mijn buik en ik geef aan dat dat pijn doet *duh*, zegt ze "ja we zullen eens even naar de wond kijken, doe je broek en onderbroek maar uit" dus ik zeg dat dat niet nodig is dat ik zo wel kan laten zien.. Begint ze een hele discussie met mij dat ik niet zo preuts moet doen enz. Dus ik zeg "mevrouw ik heb een keizersnede gehad." Toen zegt zij, en nu komt het.... "nee, dat is niet waar, die heb je niet gehad.."

Echt werkelijk waar, dat ze het blijkbaar vanuit het andere ziekenhuis niet goed doorgegeven hebben vind ik al vreemd, maar vind het helemaal raar dat ik dat dan aangeef en zij zegt dat het niet zo is.....

12. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL

:$ hier zou mij de mond ook van losvallen idd! heel appart!:(

13. Papaver

Papaver Niet meer actief

Van de week in een winkel op ons vakantieadres wil ik een strandjurkje afrekenen afgeprijsd van 80 naar 10. Zegt dat mens: zou je dat niet even passen, ze vallen erg klein hoor. Waarop ik antwoord: nee hoor dat hoeft niet, kan zo wel zien of hij past. Zegt t mens: dan met je het zelf maar weten als je je er perse in wil wurmen....WTF!!! Jukje paste thuis overigens prima. Hoe grof ben je dan?

14. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Hahaha, ik denk dat ze het jurkje gewoon zelf wilde hebben.. Wat een dom mens!

15. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Mijn oma een keer toen zij op mijn vrije ochtend om 8.30 belde: 'Bel ik je wakker?'
    Ik: 'Ja'.
    Oma: 'O, dan bel ik straks wel even terug'.
    Ehm...ik ben nu al wakker hoor!

Zelfde oma toen wij vertelden dat ze overgrootoma zou worden: 'Hoe komt dat zo?' Leggen we wel uit als je later groot bent oma:p

Laatst liep ik met mijn zoon in de kinderwagen buiten. Komt er een oudere vrouw met twee kleine hondjes aangelopen. Ze ging zo voor de wagen staan dat ik er niet meer door kon. Hondjes werden opgetild zodat ze in de wagen konden kijken. Zegt die vrouw heel overdreven: 'Kijk nou, een baby!'
    Wat had je dan verwacht? Een galiameloen??

16. susy26

susy26 Niet meer actief

Haha echt grappig om te lezen allemaal.. Hoe stom kunnen mensen soms zijn he...

Zo had ik vorige week een sollicitatie brief opgesteld, want wil graag inde buurt werken...afijn.. Die brief moest je dan afgeven en dan kijken we wel of er een reactie komt. Nou ik naar binnen en vertel dat zo dat het een sollicatie brief is.. Oke, anwoord dat meisje...uhh wil je hier werken dan? Denk dhuu nee, kom voor de grap me cv afgeven tjonge...

17. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Whuahahah! Lekker dan! Mijn bek zou ook van verbazing openvallen.
    Weet toch zeker zelf wel of ik een keizersnede heb gehad of niet?? :$

Van de week in een winkel op ons vakantieadres wil ik een strandjurkje afrekenen afgeprijsd van 80 naar 10. Zegt dat mens: zou je dat niet even passen, ze vallen erg klein hoor. Waarop ik antwoord: nee hoor dat hoeft niet, kan zo wel zien of hij past. Zegt t mens: dan met je het zelf maar weten als je je er perse in wil wurmen....WTF!!! Jukje paste thuis overigens prima. Hoe grof ben je dan?

Die verkoopster mag van mij ontslagen worden! Volgens mij was het haar dag niet, want ik hoop voor haar dat zij niet elke dag zo'n attitude heeft! :x

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Mijn oma een keer, jaaaaaaren geleden. (inmiddels is ze overleden)

Mijn zusje had haar mobiel bij, ze moest iemand bellen.. of smsen.. ik weet niet meer wat, t kwam er iig op neer dat haar beltegoed op was. Mijn oma pakt haar portemonee, en wou mijn zusje wat kleingeld geven. (zodat ze die zoals je vroeger met die buitentelefoons moest doen, kleingeld erin kon stoppen)

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    jeetje zeg van sommige verhalen hier... wat zijn sommige mensen toch bot.

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje wat staan er erge tussen zeg!

Deel Deze Pagina