Wie heeft dit ook met 6.6 weken zwanger? Echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bambe, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Hallo allemaal,

Heb vandaag een echo gehad. Zou 6.6 weken zwanger moeten zijn maar de echo laat vruchtzakje, dooier met vruchtje erin maar ze kon het niet opmeten en was onduidelijk. Ze zei kom volgende week terug maken we weer een echo maar ze schat het rond de 5 a 6 weken in. Ze zegt daarna ik denk voor 90 procent een miskraam gaat worden.
    Ben er echt kapot van!!

Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe liep dit af?

Gr verdrietige bambe

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Vind het altijd best gedurfde uitspraken... Ik zou de moed nog niet opgeven..

3. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Ik zou op mijn eerste echo ook 6 weken zwanger moeten geweest zijn, maar enkel vruchtzakje te zien. Een week later was er wel een kloppend hartje en dan hebben ze mij een week teruggezet.
    Ze hebben wel hgc op opeenvolgende dagen bepaald zodat ik daar toch al zeker van kon zijn.
    Hoop echt dat het goed komt voor jullie!!! Ik duim...

4. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Kan wel huilen nu!!! Word dan me 4e miskraam!! Hoe ga ik dit trekken!! Pfff ze keek me aan met een zielig gezicht en ik zei heb liever dat je me de waarheid zegt dan dat je me hoop geeft. Toen zei ze bereid je maar voor op een miskraam. Ik zei zie je wel eens wonderen zei ze ja soms sta ik ervan te kijken als ik toch week later hartje zie kloppen. Maar ga maar vanuit dat het een miskraam word. Voel me leeg heel erg leeg en erg van slag! Ben sterk maar dit is zo moeilijk! Bedankt voor het reageren meid.

5. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Ik heb iui gehad en weten precies wanneer de eisprong was. Dus ze zei termijn moet 6.6 zijn.

6. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

O meid wat een onzekerheid ik duim op een mooie echo volgende week wat zenuwslopend .. Dikke knuffel

7. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Dankje lieve meiden!

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik duim ook mee voor een mooie echo. Sterkte met afwachten!

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte meid, ik zat in precies jouw situatie 4 maanden geleden...

10. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Saartje hoe is het bij jou gegaan dan??

11. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meid. Wil je geen valse hoop geven maar mijn gyne vertelde wel dat soms er meer tijd zit voor het gaat innestelen. Ik ben zwanger middels icsi en hier ook gegokt met datum ivm lengte vruchtje. Terwijl de tp dag vast staat. Mijn duimen draaien voor je!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat een onzekerheid.. Dikke knuffel en ik duim voor positief nieuws. :(

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dit dus, ik heb iui gehad en de innesteling kan tussen 6 en 10 dagen zijn ongeveer.
    Daar zit 4 dagen tussen, dus misschien was je wel 6.2 ipv 6.6 en daar zit toch wel verschil in.

Veel succes en ik duim voor je.

14. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Heb wel nog pijnlijke borsten smorgens als ik op sta maar niet meer zo erg. Normaal werd ik wakker een x in de nacht om te plassen heb ik nu ook niet alleen ochtend. Me gevoel zegt het is klaar. Weetje wat raar was ze zag vruchtzakje en dooier en vruchtje erin. Het vruchtje kan je goed zien alleen wel heel onduidelijk leek wel verstopt. Hopen op goed nieuws dan. Alleen jammer dat ze direct aan geeft bereid je voor op een miskraam anders gaan we kijken hoe we het weg gaan halen. Stel het leeft gewoon nog dan ga ik echt flink een appeltje met e schillen. Heb slapeloze nachten loop alleen maar te denken en echt voel me rot van binnen.

15. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik begrijp je helemaal, maar zou toch liever hebben dat ze eerlijk is dan dat ze valse hoop geeft.

Je kan ook eens dia pauze opzoeken, dat verklaard soms ook een aantal dagen eraf. Ik ben met m'n ( goede) zwangerschap, opeens een hele week terug gezet, ik zou dan zwanger geraakt moeten zijn toen ik ongesteld was en toen hadden we geeneens seks gehad. Dus het komt wel vaker voor dat een paar dagen wacht voor t innestelt en soms deelt t dan pas later en kan t gewoon goed zijn.

16. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Ik vroeg haar ook om duidelijkheid! Maar zoals iemand zegt innestelen zit tussen 6 a 10 dagen kan zijn dat ik nu met 6.2 echo heb gehad plaats van 6.6 weken. Maar ik weet diep van binnen dat het niet goed zit. Ik wacht wanneer de bloeding optreed en ik weer verder kan. Gelukkig ga ik op vakantie een maand kan ik even genieten van de zon en alles om me heen vergeten en genieten met me dochter en man. Zou ik verloskundige bellen vragen om een echo of de dokter bellen vragen of ze me willen prikken kijken na hcg hormoon of het wel klopt bij het termijn.

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik zou 7 weken zijn met de echo, ik wist mijn eisprong niet want nr 4 was nogal onverwachts

Bij de echo bleek ik kort aan 6 weken te zijn, de gyn zei het kan twee kanten op, of je bent minder ver dan gedacht of het vruchtje groeit niet goed en dan kan het misgaan

Ik mocht een week later terug komen en daarop bleek ik 7 weken zwanger te zijn, dus was dan indd minder ver als gedacht

Met 9 weken nog een echo.... En toen was het een kindje van 10 weken dus was ik opeens toch die week verder

Ik zou dus nog niet gelijk van het ergste uitgaan de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

18. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Ik heb een aantal weken geleden een echo gehad met 6+4 en daar was precies hetzelfde op te zien als jouw beschrijving... heel weinig dus. Vervolgens moest ik bijna 3 weken wachten.. dacht dat ik gek werd. MAAR vervolgens een prachtige echo met 9 weken!!! alle zorgen voor niets geweest. Ik hoop hetzelfde voor jou!

19. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Hoop het zo

20. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Was je echo in- of uitwendig? Want je heb sommige eigenwijze gyn's en vk die toch uitwendige echo's doen rond deze termijn terwijl je niet bij iedereen wat kan zien.

Ik zou ook nog niet uitgaan van een mk. Zo'n vroege echo kan soms veel meer onzekerheid met zich meebrengen dan duidelijkheid. Ook kan het aan apparatuur en diegene die de echo doet liggen. Nu loop ik bij de gyn en zelfs in het EMC zie je een groot verschil qua apparatuur in de controlekamers.

Kwaaltjes zeggen ook niet veel. Ondanks je mk'en probeer toch een beetje hoop te houden. Het kan nu wel eens goed zitten

Deel Deze Pagina