Zodra ik bovenin naar forums wil verandert dit de hele tijd naar de hoofdpagina en kom ik er dus gewoon niet in.Ik kan overigens wel in me gebruikersinstellingen komen. Weten jullie wat dit is ?
Dus als je naar Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina gaat dan krijg je niet de pagina waar alle forums staan maar de hoofdpagina (portal) van Zwangerschapspagina.nl? Wat je sowieso kunt proberen is je browser sluiten en dan je tijdelijke internet bestanden, cache, geschiedenis en cookies wissen. Dan je browser weer openen en het dan nogmaals proberen.
Jep, als je forum aanklikt krijg je idd constant de welkomstpagina, verder gaat hij niet.. Via directe links en gebruikersinstellingen kan ik nu wel op het forum komen! Het probleem bestaat bij mij sinds vanmiddag 2 uur, toen heb ik zp twee uur lang helemaal niet kunnen openen, hij bleef draaien, kwam zelfs niet op de hoofdpagina... Heb alle tijdelijke bestanden enz. al gewist, computer opnieuw opgestart maar het probleem blijft...
Klopt inderdaad dit. Ik heb geprobeerd wat er stond maar het is niet gelukt Kreeg overigens wel de vraag weer om de cookies te accepteren en dit heb ik gedaan.
Klopt, de website was even niet bereikbaar maar dat kan eerder genoemde klachten niet verklaren. Dat moet iets met de cache zijn. De browser laadt de pagina vanuit zijn cache waardoor er een fout op kan treden. Op Windows is het dan aan te raden te verversen mat Control-F5. Op OSX met Cmd-R. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik heb nogmaals alles gewist en nu doet hij het weer Net blijkbaar toch een klein foutje gemaakt. Bedankt
Ah super kim1990! Dank je voor je berichtje en fijn dat het is opgelost. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl