oke ik las het topis moederkapsels en besef me dat ik toch een "moeder"begin te worden. lang haar makelijk op een staart gegooit en klaar. terwijl ik zo veel kapsels heb gehad.van kort tot lang. nu wil ik wat anders maar wat. ik heb een rond/vierkant gezicht(gerust te noemen plofkop) en zou niet weten wat leuk is tegenwoordig wat vinden jullie een leuk kapsel?
Heb je krullen of steil haar? Slag erin? Ik vind het over het algemeen mooi als er laagjes in haar zitten met een schuine lok bijvoorbeeld of een pony. Nu kan ik me geen voorstelling van jou maken, dus wordt het lastig te bepalen haha.
Ik heb het vreemde idee dat ik jou ken, maar ik heb zelf 10 jaar in nieuw dijk gewoond dus dat kan opzich wel kloppen dat je me bekend voorkomt. Maar mss kun je een keer permanent laten zetten, of vind je dat niks. Met steil haar vind ik vaak dat je niet zoveel kunt, omdat het vaak slap is en snel gaat 'hangen' als je snapt wat ik bedoel.
oke dan! zou goed kunnen hoor. ik woon nu 2 jaar in diem en daarvoor 2 jaar in velp daarvoor mijn hele leven in de betuwe.
Modellenboek - Meer dan 2000 kapsels met stijlvarianten en alle haarlijnen Modellenboek - Meer dan 2000 kapsels met stijlvarianten en alle haarlijnen Modellenboek - Meer dan 2000 kapsels met stijlvarianten en alle haarlijnen Modellenboek - Meer dan 2000 kapsels met stijlvarianten en alle haarlijnen
Ik heb een beetje hetzelfde soort haar, stijl, glad en blond. Heb het ietsje langer dan jij op die foto, een pony die een beetje schuin loopt, ik heb van mezelf middenblond haar en heb er nog wat andere kleurtjes blond door laten doen, waardoor het er wat levendiger en toch aardig natuurlijk uitziet. Onderkant op gelijke hoogte, net boven mijn schouders en een beetje in laagjes, zodat het niet zo sloom valt. Het is een lekker makkelijk kapsel, ik hoef er weinig aan te doen en ik kan het zowel los dragen als opgestoken. Echt bijzonder is het natuurlijk niet, maar ik vind het zo wel prima.
aniek de eerste en de laatste vind ik wat te kort. de tweede lijk me moeilijk in de ochtend. de derde lijk me wel gaaf maar zal dat gaan met dat fijne haar van mij
een mooie boblijn lijkt me wel wat voor jou. zelf kies ik voor een lekker kort fris koppie of je het wat vind is een 2 natuurlijk maar ik ben er super blij mee zou niet nooit meer lang willen dit is meer zoals ik ben maar iedereen is natuurlijk anders he! en smaken verschillen nou eenmaal