hallo allemaal Nou de titel zegt het al.Mijn zoontje is nu 2 weken oud maar heeft heel veel last van krampjes. ik gebruik infacol maar hij blijft huilen. Vandaag wil hij ook alleen bij mij zijn zodra ik hem in z'n bedje leg wordt hij wakker en gaat huilen. Hij is m'n 2de maar ik voel me wel onzeker. Weet soms niet wat ik moet doen . 's Nachts heb ik hem bij me genomen maar vaak wil ik dat ook niet doen .Om hem dat niet aan te leren.
Hoi Ozlem, Infacol wil idd niet altijd helpen. Wat je zou kunnen proberen is cinababy van vsm. Wat ook help is fietsen met zijn beentje of op zn buik met je hand tussen zijn beentjes op je arm dragen hierdoor zijn zijn beentjes vrij en kan hij makkelijker van zijn lucht af. Over zijn buikje wrijven met de klok mee helpt ook nog wel eens. Hoop dat je wat aan deze tips hebt. groetjes Kim
En misschien een speentje, dat helpt ook tegen het wegzuigen van de krampjes. En gewoon nog even lekker bij je nemen, hij is nog zó klein!
ik wil niet bijdehand doen maar weet je zeker dat het krampjes zijn en bijvoorbeeld geen zuur wat omhoog komt? Wij dachten het ook bij onze dochter. Die ging huilen als je haar neerlegde. ze bleek een verborgen ruflex te hebben. Toen kreeg ze johannesbroodpitmeel en weg was het toen.
Ik vond SABSIMPLEX geweldig werken. Het is alleen niet overal te krijgen. Volgens mij alleen bij Duitse apotheken (ook via internet misschien). Goed dat je je ukkie niet wil laten wennen aan het bij jou in bed slapen, maar wat ze mij hebben verteld en wat ik heb gelezen in 'babyliteratuur': je kunt een baby van 2 weken niet verwennen. Vanaf 4 maanden is het gewenning en vanag 6 maanden kan je hem pas verwennen. Even ter info. Ik las in het boek oei ik groei een zin die me is bijgebleven en heeft geholpen op mijn gevoel af te gaan (stond omschreven bij baby's rond 5 weken oud): Op deze leeftijd kun je je baby niet verwennen. Troost hem altijd als hij huilt. Succes ermee!
dames bedankt voor jullie reacties. Ik heb hem vandaag toch maar een flesje flesvoeding gegeven om te proberen en hij kalmeerde gelijk. Waarschijnlijk heeft hij niet genoeg aan bv . Hij ligt al een paar dagen minimaal 1 uur per voeding aan de borst en blijft jengelen. Na 50 cc fv was hij wat kalmer. Dus het wordt bijvoeden. groetjes