heey, weet iemand van jullie isschien waar je zo'n corrigerende buikband kan halen? voor na de zwangerschap? weet niet of ze er speciaal voor zijn, maar je hebt ook wel bij tell sell, van die dingen! het gaat mij vooral ff om de stevigeheid! mag ook wel broekje aan zitten, of alleen een band, datmaakt niet uit! maar zou niet weten waar ik zo'n ding kan halen, jullie misschien? alvast bedankt!!
ja, zoiets kan idd ook, maar bedoelde eigenlijk, die je gewoon ook onder je kleren kan hebben! maar iig bedankt, als ik die andere niet kan vinden, bestel ik deze!
Dan moet je even sluitbanden aanklikken op dezelfde site! Daar staan banden die je onder je kleding kunt dragen
Hou er wel rekenning mee dat die dingen vaak afgeraden worden he? Het helpt wel om snel je figuur terug te krijgen en je baarmoeder enzo op plek zeg maar, maar het is funest voor je buikspieren. Die hoeven nu helemaal niks zelf te doen en worden lui. Ik wou na mijn eerste bevalling er ook naar kijken ( alleen was ik door de keizersnede direct al helemaal plat, en baarmoeder op haar plaats) maar werd me echt afgeraden.