ik durf niet meer iemand ideeen of tips ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mirandje81, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    ik ben 30 jaar ronde 8 volgens berekeningen die ik alle rondes volg had gister me nod dag moeten zijn :) we zijn nu dus 1 dag verder heb nog niet getest ik blijf maar denken dalijk doe ik het weer voor niks en krijg ik het dalijk of morgen , heb ook niet echt het gevoel dat ik ongi word beetje licht in me hoofd soms , honger gevoel , plas wel redelijk veel , heeeel af en toe denk ik een beetje trekkend gevoel te hebben alsof t komt maar het trekt weer weg , linker borst bij aanraking wat gevoelig , beetje opgeblazen gevoel , rommelende darmen ja past allemaal ook bij ongi zeker he ? ik noem maar alles op wat ik voel want ik weet het ff niet na 8 rondes steeds teleurstellingen durf ik niet meer erover te denken. iemand ideeen of tips ofzo het is van harte welkom !!!
    alvast bedankt xxxx en mocht het toch komen laat ik het weten. en als het het andere nieuws is laat ik dat natuurlijk ook weten.

2. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Tja meis, je weet het zelf vast ook wel, maar je lichaam kan je enorm voor de gek houden. Alle symptomen van een vroege zwangerschap lijken heel erg op een menstruatie die eraan komt of net begonnen is. Er is gewoon maar 1 manier om het zeker te weten: testen!! Het is natuurlijk enorm balen als het negatief is, maar die spanning is ook niks, toch? Heel veel succes, hoop voor je dat het raak is!!

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Tja, je kan wachten of niet..

Na 2 mk zei mijn man op een gegeven moment ook..als je niet ongesteld wordt, wacht dan maar gewoon, dan weten we het pas als we in de 'veilige' zone zitten..

Ik kon het nooit laten..Was er bij deze zwangerschap ruim voor NOD al van overtuigd dat het raak was, maar toch een stukje zelfbescherming. Ben vroeg gaan testen en heb min of meer het streepje zien verschijnen :)

4. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    ik zou morgen gewoon gaan testen. anders voel je misschien vanalles waardoor je stiekem hoop krijgt en kom je er later achter dat je niet zwanger bent en is de teleurstelling alleen maar groter denk ik. OF je bent wel zwanger en happy met een posi test! :)

Sterkte ik hoop dat je gauw geluk zult hebben!

5. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    nou gister 1e dag over tijd heb gister niet getest maar het vreemde was wel dat me schoonmoeder die niet weet dat we bezig zijn zag me en zei dat ik er vreemd uitzag of ik gehuild had of net me bed uit was of zo ze kon het niet plaatsen zei ze maar vond me er anders uitzien nou dat is toch wel vreemd ja toch ? heb wat verzonnen maar toch was dat wel ff raar. vandaag 2e dag overtijd met predictor getest maar geen 2e streep jammer genoeg maar ook nog geen ongi het is toch om gek van te worden zo wreed als je eigen lichaam kan zijn pfff wat nu hoe lang nog wachten bah. xxxx

6. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi meid !

goh dat is altijd een spannende tijd of hij posi is of nega...

mijn tip probeer het nog even vol te houden om niet te testen misschien heeft je lichaam wat meer tijd nodig om snel hcg aan te maken....

en ik zeg altijd maar zo geen bloed geeft moed !

liefs en succes....

7. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    iemand anders nog goed advies ? ik zit erom te springen hier hoor pfff dank jullie wel xxx

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Probeer eensde testen van kruidvat..
    Zijn heel gevoelig

Het zijn er 2 voor 5 euro...

Predictor schijnt ook niet zo best te zijn...

9. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    oke nou ik zou die ook niet meer halen hoor. pfff. bedankt voor het advies xxxx

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Astuuu!:D

Laat je het nog weten als je heb getest?:)

11. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    jazeker ik laat het jullie weten xxxx

12. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    nou vanmorgen 11uur ongi geworden dus het geluk zit niet echt met me mee maar ik geef niet op ik heb besloten alles te proberen wat er maar is , als het geen kwaad ken gewoon proberen. weet iemand iets over maansteen en of het werkt ? of over tarwekiemolie , of andere dingen ? en beter klussen om de dag of elke dag ? alle advies en tips zijn nu echt van harte welkom het klinkt wanhopig maar ik wil alles gedaan en geprobeerd hebben dank jullie wel xxxx

13. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He mirandje81,

Zat even je verhaal te lezen en het is idd iets om gek van te worden. Heb je al eens geprobeerd om elke dag je temperatuur op te meten zo kan je zien wanneer je ongeveer een eisprong kan hebben. En anders zou ik het om de dag doen. Ik heb gelezen dat elke dag vrijen geen zin heeft want de zaad productie bij de man is beter van kwaliteit als je het om de dag doet.

Heel veel succes en ik hoop dat het lukt.

14. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Mijn vriend en ik hebben gewoon om de dag seks gehad vanaf dat ongesteldheid gestopt was tot mijn NOD..
    En toen was ik zwanger..

Ik slikte ook vitamine van Davitamon; Mama compleet met visolie

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier had ik dat gevoel ook hoor...heb pas 5 dagen na nod getest, en toen bleek het wel raak. Na die 5 dagen wist ik dat ik wel moest testen, want voelde me steeds zwangerder

16. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Zo'n teleurstelling als je het zo graag wilt!! Maansteen....baat het niet dan schaadt het niet! Heb het de eerste keer wel gedragen en toen werd ik idd zwanger, maar das meer geluk dan toeval, denk ik dan :D.

En idd zoals hier al meer aangegeven om de dag vrijen tot na eisprong of nod. Weet niet of je heel regelmatig bent? Dan kan je je eisprong meestal wel redelijk berekenen.

Deel Deze Pagina