Ik vraag mij af of zoiets mogelijk is - zwangerschap symptomen zoals bij vorige keren - negatieve 10 dpo, negatieve 15 dpo (dag van NOD) kv5 en erg licht streepje van sensitest gevoellig. - ovulatie was zeker 3-5 oktober. 5 oktober was ovulatietest al nega. - laatste keer 3 oktober geklust Nou dus ik vraag mij af wie had zoiets en toch zwanger? Ik heb namelijk continu cyclus van rond 30 dagen en mijn LF altijd 15 dus vandaag zou ik echt ongesteld moet worden. lF lengte verandert toch nooit?!! Maar dus alleen gevoel zwanger te zijn, wat waterige witte afscheiding, bmm is diep en gesloten volgens mij. Geen ongi en geen enige teken van. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik met kv5 10dpo al goede streepje gehad dus heb nu eigenlijk weinig hoop maar toch wilde even kijken of iemand zoiets had?
Diep en gesloten bmm is volgens mij juist teken van niet zwanger, dacht ergens gelezen te hebben dat wanneer je zwanger bent de bmm laag blijft liggen.. Correct me if i'm wrong
Ik geloof juist andersom omdar als je zwanger bent bm blijft altijd diep en gesloten voor infecties. In elk gevaal zeker moet gesloten zijn tijdens hele zwangerschap als die open is is niet goed zeg maar