Hallo allemaal! Ik zal mijzelf even voorstellen: Ik ben Shamilla, 28 jaar en heb al 8 jaar een hele lieve vriend. En wij willen graag proberen zwanger te worden van ons 1e kindje! We hebben afgelopen week besloten er voor te gaan, we wilden eerder beginnen maar vanwege gebruik van Malarone vanwege onze vakantie is dat niet mogelijk geweest....Ik moet nu nog 2 weken de pil slikken en mag dan officieel van vriendlief stoppen!! DYESYESYES) Nu ben ik natuurlijk nog een "groentje" en wil daarom graag tips van jullie hebben! Ik ben inmiddels begonnen met het slikken van foliumzuur en ben goed op mijn eten aan het letten. Verder ben ik al redelijk ingelezen over wanneer je vruchtbare dagen zijn...maar misschien hebben jullie nog extra tips over die jullie met mij willen delen Ik wens verder iedereen veel geluk, en dat iedereen zijn kleine of grote wens vervult mag krijgen... Liefs Shamilla
Welkom! Veel geluk en idd geniet van elkaar. Tips heb ik nog niet echt want ik ben zelf nog een groentje
leuk en spannend!! je kunt op deze site echt super veel dingen vinden gewoon hier wat rondsnuffelen dan kom je van alles te weten!! love7
Welkom hier! Net als wat love7 zegt, snuffel lekker op de site rond en leert hier van alles! Ik ben ook nog een groentje, maar heb hier al de nodige dingen geleerd... Veel geluk, dat je maar gauw een posi test mag zien!
Welkom! Spannend zeg Tips?? - Eten & drinken; eet en drink gewoon alles wat je wilt ook wat afgeraden wordt tijdens zwangerschap. Het kindje krijgt pas in de 5e week voedingsstoffen via jouw binnen. (stel dat het niet direct lukt en je drinkt bijv. al geruime tijd geen wijn meer, dan kun je vragen krijgen als; "moet je niet wat vertellen?") - Sporten; lekker blijven doen! Zelf wandel ik 2à3x in de week (5à10km) - Sex; blijf er van genieten - Zwanger worden; doe je niet tussen je oren maar van onderen, laat je niet gek maken door de "horror" verhalen op dit forum Ik heb er voor gekozen om 3 maanden te ontpillen, zodat mijn lichaam de tijd kreeg om te "herstellen" na 13 jaar pil slikken Heel veel succes en plezier, ik duim voor je
Spannend! Veel succes en plezier toegewenst Mijn tip: hou er rekening mee dat je lichaam nog moet ontpillen (het kan ook dat je één van de gelukkigen bent die hier geen last van heeft!) Ontpillen kan zoveel verschillende symptomen geven dat het lijkt of je zwanger bent en dan blijkt dat je aan het ontpillen bent... Verder: geniet van elkaar en hou het spontaan! Liefs Vief
Ohhh wat moet jij je fijn voelen! Herinner het me nog als de dag van gisteren toen ik in april stopte.. Ik ging bij Het Kruidvat foliumzuur halen en alleen daarvan werd ik al super gelukkig! Je moet denk ik niet teveel willen weten en gewoon plezier maken en genieten van elkaar... Zo ging ik er ook instaan, inmiddels zijn wij 5 rondes (bijna half jaar) verder en ben ik deze maand toch maar eens aan de ovutesten gegaan.. Maar zou het 't eerste half jaar zeker niet aanraden.. Gewoon proberen en wie weet is het super snel raak! Geniet van je gelukkige gevoel rondom het stoppen en ik duim voor een snelle positieve test!
Wow, wat een leuke en lieve berichten allemaal zeg!! Voel me helemaal al thuis in dit wereldje We zijn ook niet aan het pushen of iets dergelijks, maar inderdaad gewoon genieten van deze tijd!! Het voelt al geweldig dat we het gaan "proberen" en we zien wel waar we eindigen. Ik weet dat ontpillen even kan duren, en daar zijn we ook op ingesteld. Als het snel wil lukken zou dat geweldig zijn! Maar als het langer duurt is dat jammer, maar geen probleem....we houden inderdaad rekening dat het zeker een paar maanden kan duren voordat we zwanger zullen zijn.... Maar bedankt voor alle tips en info! En ik hou jullie allemaal op de hoogte, en jullie mij liefs
Welkom! Wij gaan er vanaf vandaag voor Eerst nog ongesteld worden natuurlijk, maar ik ga ook maar eerst gewoon proberen en die ovulatie testen ga ik pas later proberen. Ik ben trouwens ook 28 jaar
Heel veel succes. Blijf er inderdaad van genieten. Probeer er niet te veel bij stil te staan! Ik ben eind aug gestopt met de pil. Vorige week een test gedaan, negatief. Nog steeds niet ongesteld en heb toch t gevoel dat ik mijn eisprong gevoeld heb. Vandaag daarom nog een test gedaan, positief! Ben nog een beetje verdoofd en t lijkt nog onwerkelijk maar ik lijk toch echt zwanger in de eerste ronde, zonder echte klachten of symptomen!
@Nonur WOW!!! Gefeliciteerd zeg!!! Echt super gaaf voor jullie.....en heel bijzonder dat het misschien al in de 1e ronde lukt, ik zal duimen dat alles goed zal gaan... @ MBG veel succes!! Ben heel benieuwd hoe alles zal verlopen. Maar ook voor jullie heel veel succes en genieten natuurlijk! Ik mag nog 1,5 week de pil slikken, dan gaat het "feest" voor ons beginnen...can't wait!