Hoi meiden, Ik ben vandaag 5 dagen overtijd maar geen last van menstruatiekrampen of rood. Alleen de zwangerschapstesten geven negatief aan. Ik heb elke ochtend getest met ochtendurine. Wel heb ik 2 dagen voor mijn nod een duidelijke lichte lijn op de testen gehad. Maar nu 7 dagen verder blijft de lijn uit. Word er een beetje hopeloos van, wat kan ik behalve afwachten doen? Mijn symptomen: -samentrekkende buik -stemmingswisselingen - gevoelige tepels - vermoeidheid - opgezette buik - ochtend misselijkheid En 1 dag voor mijn Nod gedurende een uur last van krampen in de onderbuik en onderrug. ervaringen??
Wel ervaring mee, maar niet waar ik je mee kan helpen helaas.. Ben momenteel 10 dagen overtijd, maar ook negatieve testen.. Veel kwaaltjes gehad, maar deze worden wel minder...
Dan gok ik er op dat je twee dagen voor je nod pas je eisprong hebt gehad (soms springt je ei later) en dat je nod misschien nog verder is als je berekening
Princess p; heb gelezen op google dat je zwanger kan zijn maar negatief test. Met een bloed test kunnen ze het bekijken. Hoeveel cyclus dagen is het bij jou normaal? Lastig he die onzekerheid