Hallo meiden , ik ben al enige tijd van de pil af omdat we een kinderwens hebben. Ben destijds 13 jaar geleden aan de pil gegeaan omdat ik er zo ziek van werd van die menstruaties.Tijdens de pil had ik wel buikpijn maar met een ibuprofen was t goed te doen. Nu ik volledig ontpild ben heb ik weer erg pijnlijke menstruaties. Ben dan ook 2 dagen ziek en kan mn bed niet eens uitkomen. Naat het toilet gaan is nog erger.Ik slik nu zo'n 4 ibuprofen per dag dan. Ook ben ik paar dagen van te voren niet te genietten en depri. Vaak valt t in het weekend dus hoef niet te verzuimen van mn werk gelukkig. Hebben meer hier last van en hebben jullie nog tips om het te verzachten. ?Groetjes
hoi herma. ik weet prescies wat je doormaakt. Toen ik een jaar of 15 was had ik zo'n ongelooflijke krampen dat ik een week ziek in bed lag. soms hing ik gewoon in me klamboe van de pijn. kheb wat tips voor je. als de krampen heel erg komen ga dan op je rug liggen en je kussen iets hoger liggen ( alsof je van bed naar je t.v wilt kijken ) en hou je knieen iets omhoog. probeer er niet tegen te vechten denk gewoon laat het maar komen. als je er zo moe van wordt ga dan op je zij liggen met een warme kruik tegen je buik. wat heel erg belangrijk is dat je moet ontspannen. heel veel sucses xx
Dank je voor je snelle reactie ik zal deze hoeding eens proberen de volgende keer. Hopelijk komt er geen volgende menstruatie haha effe 9 maanden niet
ik hoop het ook niet voor je die houding heeft bij mij altijd gewerkt zo lag ik altijd ontspannen en als je erge krampen heb probeer ook een beetje afleiding te zoeken b.v tv aan of rustig een boek lezen in bed. sucses xxx
Bij mij werkte: -afleiding -warme kruik of warm elektrisch kussen -warm bad -pijnstillers -homeopathie! Sterkte!
Ja, of druppeltjes! Daarvoor kun je best gewoon eens langs een homeopaat gaan! Die kan je het beste helpen!
Hallo Meiden, Hier nog eentje die veel last heeft van krampen in de onderbuik en rug. Dit is mijn eerste menstruatie zonder de pil, ik weet weer helemaal hoe het was toen ik nog een tiener was. Toen ben ik van ellende aan de pil gegaan, toen was ik nog maar 12. Vandaag begon het, was ook niet mijn bed uit te trekken. Voel me echt wel beroerd. Als ik het echt niet trek neem ik gewoon ee asperientje of ik neem een warme douche, dan maak ik een washandje lekker warm en dat druk ik op mijn buik. Wat ook handig is zo'n zak die je gebruikt bij spierblessures die kan je warm maken in een pannetje water en dat op je buik houden. Sterkte ermee! Groetjes!
Je kan zo'n zak kopen ( zo noem ik het maar) bij de apotheek. Er zit een soort van blauwe gel in, je kan ze verwarmen maar ook in de vriezer leggen zodat je hem ook kan gebruiken als je een zwelling ergens hebt. Succes ermee!
mijn laatste menstruatie was ook heel pijnlijk terwijl ik van die daarvoor niets heb gevoeld. wat ik heb gedaan is lekker vroeg naar bed en lekker een warme kruik op me buik werkte echt goed. en me mannetje was toen zo lief dat ie allemaal lekkere dingen kwam brengen en zorgde toen goed voor me dat werkt ook heel goed.
Ben ik even blij om dit te lezen allemaal, niet voor jullie hoor, maar dat het zo herkenbaar is. Maakte me zorgen. Normaal heb ik echt een rode bloeding met mijn menstruatie maar nu is het bruin en rood en vanaf mijn ovulatie al steken in onderbuik en buikpijn misselijk en draaierig....maar niet zwanger! Maar dat kan dus door je hormonen komen schijnt?! weet ik iig dat is ze heb
He Goofychick, ik heb idd ook vanaf mn eisprong al klachten de laaste 2 x. Ga je daarom naar de gyn.? ( beetje nieuwsgierig mischien)