Hoi zijn er hier ook meiden die (toch nog) zwanger werden rond hun 40e? Ben zelf 42 en krijg morgen me punctie voor IVF/ICSI! Zit in ronde 22. Groetjes en ik ben reuzebenieuwd! Marjo
Hey Muuske, Ik ben 39 (nog niet zwanger), vorige ronde wel efkes geweest maar is vroeg misgegaan. Had afgelopen vrijdag wel een hele goed bloeduitslag zoals je al hebt gelezen. Ben wel vol goede moed dat het nog goed komt. Mijn moeder heeft mijn jongste broertje op haar 36e gekregen en mijn oma haar 11e spruit gekregen toen ze 45 was! Uit bloedonderzoek bleek dat mijn menopauze nog heeel lang weg is. Dat zegt uiteraard nog niets maar ben er toch al blij mee. Probeer positief te blijven, ook al is het soms moeilijk, ik weet het. Gelukkig leven we nu in een tijd waar vanalles mogelijk is op gebied van bevruchting etc. Dat is toch weer een lichtpuntje. Ik wens jou alle goeds toe Muuske maar vooral een spoedige zwangerschap. Liefs Assie
@ Assie: Ja meis. De wondren zijn de wereld nog niet uit! En we leven in 2007 he! Me ma kreeg me broer ook pas toen ze 40 was. Ook ik ben nog ver verwijderd van me overgang volgens de bloeduitslagen, dus.... Wij zitten nu in ronde 22. Morgen 1e punctie IVF/ICSI. Spannend! Zie trouwens dat je ook uit Limboland komt! Waar woon je? Groetjes en suc6! Marjo
Hi Muuske, Laten we maar hopen/bidden op een wonder. Ik woon in Elsloo. Jij in Meerssen, toch? Tenminste dat las ik in het forum over dames uit Limburg. Ik heb wel in het verleden op het gemeentehuis gewerkt in Meerssen. Ben nu werkzaam in Maastricht. Liefs Assie