Hallo lady's Ik zit met wat vraag vraagtekens... We zijn bezig voor ons 1e kindje.... Vorig maand miskraam gehad..heel verdrietig allemaal... Maar we zijn er tog weer voor gegaan, 2dec zou ik ongesteld moeten zijn, dat is nu 3 dec geworden... duurde maar 2 dagen en toen was het over nou was mijn ms anders dan normaal..soms slijmerig heel donker tegen zwart aan of dan weer bruin/oranje achtig.... snap hier nix van... zou dit kunnen betekenen dat het geen ms was???? En dat ik tog in verwachting kan zijn 2 Wie kan mijn vragen beantwoorden.. Liefs,
Ik heb 2 menstruaties gehad van ook maar 2 dagen. Ik weet verder niks een donkere/zwarte ms maar ik had dit keer ook veel slijm. Het schijnt het slijm te zijn wat afkomstig is van je baarmoeder. Ik vind het wel rot voor je dat je een mk hebt gehad.
Was je al lang zwanger? (Vermoed van niet?) Heb je nog eens een testje gedaan? Weet het antwoord op je vragen ook niet, maar wens je in ieder geval veel succes!
Dankje wel voor jullie reacties. Ik was 9weken zwanger... we zouden toen 3dagen ltr de 1echo krijgen... niet leuk Tja dat donkere slijm vind ik ook zo raar.... heb veel last van maagzuur en nu steekjes onder bij me buik...
Jemig wat enorm rot Ik ben wel vaker 2 dagen ongesteld. Van de andere verschijningen weet ik echter niets. Waarom doe je niet een testje? Weet je het in ieder geval zeker