Hallo iedereen, Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Sinds anderhalve maand slik ik een andere anticonceptiepil (Trinordiol). Nu heb ik sinds een week last van de volgende symptomen: - 's ochtends enorm veel last van darmen (kramp) en misselijk (wat met kleine beetjes eten engszins te verhelpen is) - misselijk van koffie(lucht) worden - doodmoe - heel veel plassen (en niet overmatig drinken) - afwezig - vergeetachtig - opgeblazen buik (voelt hard aan) - licht trekkend gevoel in mijn liezen - anderhalve week na ongi drie dagen lang elke dag een klein beetje bruin bloed verloren. Kan iemand mij vertellen of dit op zwangerschap kan duiden? Zijn er nog meiden die zo door deze pil heen zwanger zijn geworden? We zijn nog niet zo met kindjes bezig, maar als ik zwanger blijk te zijn is het enorm welkom!
Bedankt voor je snelle reactie! Ik weet alleen niet of het zin heeft voor mij om te testen. Ik moet pas over anderhalve week mijn ongi krijgen. Kan ik nu al testen?
Hoi bosi333, jij ook bedankt voor je snelle reactie! Ik begin nu toch wel erg nerveus te worden..Moet ik echt zolang wachten nog? Het is vrijwel zeker dat ik voor mijn NOD negatief test, toch? Ben echt super benieuwd nu! Vind het idee toch wel steeds leuker te vinden.. Kan ik zover voor mijn NOD positief testen?
Ik zou wachten met testen. De meeste testen zijn pas betrouwbaar rond de NOD. Anders moet je even goed lezen, er zijn er wel een paar die eerder kunnen. Anders weten ze het bij de drogist waarschijnlijk wel. Succes!
ja maar zo te lezen zou je dan al zwanger moeten zijn? Nog 1 1/2 week en dan is je ongi? Te vroeg om te testen als je geen klachten zou hebben lijkt mij? Niet zoveel. Maar je hebt al klachten en wat bloed verloren? Zou ook kunnen komen door het beginnen met de pil. Google daar eens op? Misschien stomme vraag maar hoe voelen je borsten?
ik ben bij de 2e 1 x de pil vergeten en was meteen zwanger.. bij de derde was ik ook de pil vergeten en heb dus meteen de morning afterpil gehaald omdat ik niet dat risico wilde nemen, maar ook deze keer harstikke zwanger normaal als je de pil niet vergeet is de pil wel heel erg betrouwbaar hoor! 99,9 procent volgens mij
Als je zwanger zou zijn dan zou het al bijna vorige maand gebeurt moeten zijn wat ik zo uit je verhaal begrijp. Dan kun je dus nu rustig een testje doen.
Hallo meiden, Bedankt voor jullie antwoorden! @ Chrissie: ik had tot gisteren geen last van mijn borsten. Vandaag had ik heel veel jeuk aan mijn rechterborst (vooral aan de tepel)... Tevens voel ik mijn baarmoeder steeds "trekken". Het is geen kramp, maar een erg trekkerig gevoel van mijn baarmoeder naar mijn liezen. Oh, ik had vandaag ook ineens erg veel wit slijm (sorry), na dagenlang vrij "droog" te zijn geweest. Ik ben 3 maanden geleden twee keer achter elkaar niet ongesteld geweest. Ben toennaar de huisarts geweest en hij heeft mij zonder te testen op deze pil gezet. Heb toen zelf wel een test gedaan, maar testte toen negatief. Tussendoor ben ik 1 keer ongi geweest en nu heb ik dit. Heb vorige maand wel een paar keer diarree (sorry hoor voor de smerige details) gehad, maar nooit gelijk na het nemen van mijn pil. Misschien toch maar een testje wagen? Weet niet zo goed welke ik het bestkan gebruiken als ik voor mijn NOD test..
het kan ook bijwerking zijn van de pil he misschien daar al aan gedacht denk niet dat je zwanger bent
Dat zou inderdaad eventueel ook nog kunnen. Maar ik slik nu een lichtere pil dan ik eerder slikte. Heb nooit echt last van bijwerkingen gehad. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken in ieder geval. Vind het welenorm spannend nu! Ben nu toch wel aan het overwegen om morgen misschien maar een testje te doen...
zo vroeg zou een test niet kunnen als je pas volgende week ongesteld moet worden en pil verandering kan altijd bijwerkingen geven ook omdat je gewoon andere merk nu heb niet elke pil geeft bijwerkingen he. succes
oo daarvoor slikte je wel de pil al? is de pil als je hem nieuw slikt niet de eerste maand nog niet veilig?
dat heb ik wel altijd begrepen dat hij idd niet veilig is in de eerste maand maar dan nog als ze pas volgende week of over anderhalve week ongesteld moet worden kan ze nu gewoon nog niet testen.
t is lastig niet waar. Balen he dat er niet wat anders te vinden is he. Zoals je navel die groen wordt als het raak is. Hahahaa dan een test waarop je nog zo lang moet wachten.
Ja! Het is inderdaad lastig ja! Het zou wel fijn als zijn als inderdaad zoiets als een groenen navel bestond. Ik denk dat ik toch gewoon moet afwachten tot mijn NOD. Ik slikte inderdaad al veel langer de pil, maar ben nu dus overgezet op deze. Zou het inderdaad de eerste maand niet veilig zijn?
Volgens mij is het de eerste maand inderdaad minder veilig als normaal. Je lichaam moet wennen aan de nieuwe hormonen. Laat je weten hoe het gaat?
Hoi lieve meiden! Bedankt voor al jullie lieve reacties allemaal! Ik kon helaas het afgelopen weekend niet achter de computer, ben een weekendje weg geweest! Ik vind het nu allemaal erg spannend worden. Moet zaterdag a.s. ongi worden, maar voel me met de dag beroerder worden. Elke morgen heb ik last van mijn maag, ben ik misselijk. Dit gaat wel weg met kleine beetjes eten, maar het nare gevoel blijft. En ik ben echt hondsmoe.. Nu begin ik ook een beetje ongigevoel te krijgen (baarmoederkrampjes, trekkende liezen, trekkende bovenbenen)... Ik ben zo benieuwd..Zou het dan toch zo zijn?
Isa spannend hoor.. het zou zo kunnen zijn, maar hoe meer je erover na gaat denken, hoe meer kwaaltjes je voelt die je gaat toekennen aan een eventuele zwangerschap. Probeer er niet TE veel mee bezig te zijn en haal lekker een testje in huis dan kan je meteen testen en weet je waar je aan toe bent. Succes