Hallo dames, ik moet dit even kwijt hoor..ik ben nu ruim een maand geleden met de pil gestopt en wat ik aan mezelf merk is dat ik sinds die tijd behoorlijk chagerijnig ben. Ik kan dan ook vrij weinig hebben, het woordje "geduld" komt ook niet meer voor in mijn woordenlijst lijkt wel! Het lullige is dat ik alles op mn vriend af reageer...hij hoeft maar iets te zeggen wat naar mijn idee eventjes nergens op slaat of hij krijgt al een snauw van me..En wat doet die lieve schat?? Hij blijft net zo lief en geduldig als altijd en zegt dat ie me begrijpt waardoor ik me dan helemaal een aansteller voel Nou vraag ik me af..zijn jullie ook zo humeurig of ligt het echt aan mij??? lief Jaslynn
haha gerem! ik heb dat meestal voor me rond me eisprong dat ik chagie word.. tijdens ongi heb ik daar geen last van...
hier nog een . je kan me dan beter in een kamertje alleen opsluiten nee hoor dat is ook weer niet zo maar ben wel lekker chagie. hormoooooooooonen zal het wel zijn. liefs esther
Toen ik was gestopt met de pil had ik de eerste maand last van pukkels en mijn humeur was vreselijk! Nu ik zwanger ben waren de eerste 8 weken vreselijk met mijn humeur, niks is goed!!... en volgens mij ben ik nu wel weer te genieten..
toen ik net gestopt was moest je geen ruzie zoeken met me...haha (nog niet hoor) daarna ben ik 2 jr van de pil afgeweest en heb het toen weer 3 mnd geslikt om vervolgens weer voor nr 2 te gaan. En yep.. wederom moest je heel voorzichtig zijn met me. Ik was meteen zwanger na het stoppen en ben nu pas 7 wkn, dus mijn humeur is nog niet jofel zeg maar haha
Ik vind het maar een raar iets die hormoontjes hoor Maar goed...ik moet wel zeggen dat ik het zo spannend vind allemaal..We gaan vrijdag een weekendje weg en dat is zo rond mn eisprong (denk ik) dus dat wordt erg gezellig ..ik ga er niet vanuit dat het meteen raak is want heb de pil vanaf mn 15e geslikt..maar goh stel je voor dat he...dat zou wat zijn! Ben benieuwd hoe lang het bij jullie heeft geduurd voordat je eindelijk dé felbegeerde streep zag staan??? liefs Jaslynn