Is goed meid! Zit eigenlijk beetje in de zelfde situatie als dat jij zit blehh heb er dan ineens zo'n hekel aan.. mijn normale cyclus is 40 dagen, zit nu al op dag 45 en die stomme testen blijven maar nega en toch allerlei symptomen.. *zucht*
Ik heb natuurlijk een beetje research gedaan en heb gevonden dat je het beste een week na je nod kan testen! Die assistente van de gyn zei dat ook nog. Bij sommige mensen gaat de ontwikkeling van de hcg wat langzamer! Heb je het wel vaker gehad, dat het langer duurde?
Ja heb er uitschieters tussen zitten van 80 á 90 dagen.. Maar heb zoveel dingen waarvan ik denk ja het is zo! Maar het kan dus kennelijk niet en misschien wil ik ook wel te graag.. Ik wacht het nu weer even af had vandaag wel een test met een heeeeeeeel licht streepje maar volgens mij was die grijs dus die laat ik maar voor wat het is. Blijf wel gewoon testen, je weet maar nooit
Hahaha, de Kruidvat heeft van die goedkope dubbele testen, dan kan het wel toch? Wel lastig hoor, dat er zoveel dagen tussen kunnen zitten! Hoe komt dat? Btw moeilijk in te schatten of het een echt streepje is hè? Zo van is het zo of wil je het graag zien? Wel spannend!
helaas ongie..uhm bij mij komt het door pco! Maar in december/januari (als het niet alweer verschoven is) dan gaan wij beginnen met icsi/pgd.
ah minder, van je ongi! Dus binnen niet al te lange tijd is er iets meer hoop! Hoe lang weet je het al van de pco? Balen hoor, ongi! Had je het verwacht, of dacht je dat het nu wel raak zou zijn (omdat je wat symptomen had enzo)? Hier nog steeds niks, maar denk wel dat ik met de volgende ronde bezig ben. Ik gebruik geen ovu testen of iets, wil het zoveel mogelijk van de natuur af laten hangen voor zover dat kan natuurlijk. Ik weet dat veel mensen er alles voor over zouden hebben om het zo op zijn beloop te kunnen laten, dus probeer ik dat zo te laten gaan. Als het langer duurt of er is iets anders aan de hand zal ik nadenken over volgende stappen...
ahh dank je wel! Lief! En net belde een vriendin op om mede te delen dat een ex collega alweer zwanger is.. Dat zijn van die dingen.. Dus heb nu lekker ff jank uurtje gehad mezelf opgepakt en gaan weer de volgende ronde in. Ik heb nu wel ovu testen besteld, al is het alleen maar om gewoon zeker te weten wanneer ik ongie word.. Ik had t wel verwacht Tieck omdat de testen ook nega waren enz enz maarja de hoop blijft he dus is altijd wel een teleurstelling!! Van de pco weet ik sinds oktober '09 en sinds mei '09 dat mannetje slecht zaad heeft.. Maar goed dat is niet jouw zorg je bent pas ''net'' bezig.. En qua ovu testen enzo als jij dat wil doen, moet je dat gewoon doen hoor! Dit is pas de 3de ronde weer dat ik ze ga gebruiken gewoonweg omdat het handig is.. en voor de rest laten wij idd de natuur ook maar gewoon zn ding doen.. doe en laat er niks extras voor.. Je bent zo machteloos he dat is zo balen! Zag toevallig een leuke onderschrift bij iemand zoiets als elke maand brengt ons meer bij een positieve test, vond hem wel erg leuk en hopelijk zoo waar Maar Tieck ze konden je niet vertellen waarom je nu zo'n rare ongie had??
Ik mag pas vrijdag terug bellen...dus dan kan ik pas een afspraak maken en daarna hoor ik pas meer... Ik heb in mijn omgeving heel veel mensen die er al heel lang mee bezig zijn. Gelukkig zijn een aantal daarvan nu zwanger. Mijn zus is bijna een jaar bezig en die gaat na de vakantie ook maar eens een dokter raadplegen. Lijkt me idd erg machteloos. je wilt het zo graag en dan lukt het niet... Het is zeker een leuke onderschrift, heel positief en dat maakt je ook realistisch!
Nouja wel beter dat je ze gewoon weer kunt bellen en een afspraak maken! Hoop dat het wat duidelijker allemaal voor je word! Valt ook niet mee om een miskraam te hebben... Heftig allemaal he..
Ik heb net toch maar weer een testje gedaan, omdat ik nog steeds van die dingen heb. Misschien snapt mijn lichaam het nog niet helemaal wat er allemaal gebeurd is de afgelopen maanden...