Hoi meiden! Ik wil jullie even een vraag voorleggen. Ik slik al 6 jaar de pil (Mycrogynon 30) en heb nooit problemen gehad hiermee. Nu heb ik afgelopen week een andere menstruatie gehad dan normaal. Ten eerste werd ik een dag later ongesteld dan normaal. Verder was mn menstruatie ook een dag korter, en normaal heb ik de twee dagen na mn helderrood verlies, bruinverlies, dit heb ik nu ook helemaal niet gehad. (Sorry voor de mss niet zo fijne details). Heeft iemand ervaringen met ineens een andere menstruatie? Maak me toch een beetje druk.. Kun je zwanger zijn als je wel een ontrekkingsbloeding hebt gehad? (Heb 3-4 dagen helderrood gehad) Heb ook ineens een heel onregelmatige huid, steekjes in mn buik.. (Heb ik normaal nooit) Iemand tips/advies?
Was vanmorgen trouwens ook misselijk, weet echt neit of het nu allemaal tussen mijn oren zit of dat ik echt iets voel
Nee meid, sorry geen ervaring mee. Heb wel gehoord dat je wel zwanger zou kunnen zijn als je een ontrekkingsbloeding hebt gehad. Misschien een testje doen als je echt twijfelt? -x-
Ja van de ene kant dacht ik, gewoon testje doen, van de andere kant dacht ik; kan het uberhaupt wel.. Mrja toch maar even testje gehaald
Ik heb het in 13 jaar maar 1x meegemaakt dat ik niet op de 4e stopdag ongesteld werd, maar op de 5e. Je kunt voor de zekerheid een testje doen!