bruin verlies dag 18

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sweetlove80, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik ben gestopt met de pil 20 mei ik heb mijn 1e cyclus gehad ongeveer de 35e dag dit ging gepaard met 2 dagen bloedverlies waarvan de 1e dag wat heviger en 3e dag helemaal niets meer.
    Vooraf kreeg ik wel 3 dagen wat bruinverlies dus zou dit nu de 2e ronde zijn nu het volgende:
    Volgens de berekeningen (dan zal ik dus wel weer een cyclus van 35 dagen moeten hebben) moet ik mijn ei dus deze week krijgen of misschien al hebben gehad.
    Mijn baarmoedermond ligt al dagen echt erg hoog en is ook niet naar beneden gezakt zeg maar.
    Volgens mij had ik ook vruchtbaar slijm eergisteren en gister iets minder ofzo..(neem aan dat het geen oud sperma was sorry;))
    Wij klussen om de dag, dus ene dag wel andere dag niet en wijken hier eigenlijk niet vanaf, heel soms als we echt zin hebben doen we het 2 dagen achter elkaar en dan 1 dag rust.
    Gisterenavond in bed had ik wel wat lichte krampjes dacht darmkrampjes maar was maar even en ging weer weg.
    Vanochtend naar het toilet en bruinverlies:(:( Heb een tampon ingedaan voor de zekerheid om te kijken hoe of wat.
    Het lijkt mij te vroeg voor een menstruatie (dag 18 vandaag) een innesteling ook veels te vroeg...is het dan misschien mijn eisprong geweest lees wel eens dat sommige daar wel eens wat bloeding van krijgen.
    Nu weet ik dus niet wanneer ik mijn ei hebt gehad en aangezien wij om de dag klussen, is het dan zo dat stel ei was heb ik dan wel op tijd geklust??
    B.V. zondag geklust maandg niet maar stel dat maandag ei was is dat sperma van zondag dan wel genoeg of niet sorry hoor voor details maar misschien (her)kent iemand dit

Groetjes van best onzekere sweetlove

2. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    iemand misschien?

3. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Inmiddels wat rood verlies erbij en beetje menstruatiegevoel in mijn buik ben toch bang dat de menstruatie doorzet...daar baal ik wel van dag 18 zou betekenen geen eisprong

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik kan je niet helpen, sorry. Maar heb ook een beetje een soort gelijk probleem. Ben al wel wat langer met de pil gestopt dan jou, dus misschien kan het bij jou wel met ontpillen te maken hebben?! Ik verlies sinds 5 dagen wat bloed, begon met bruin en werd langzamer hand rood/bruin. Begon op dag 15 dus zou bij mij ook veel te vroeg zijn voor een menstruatie..

5. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    het is bij mij nu weer weg en heb wel de huisarts gebeld.
    Hij zegt dat het te maken kan hebben met een eisprong aangezien ik wel een dezer dagen mijn eisprong moest krijgen...
    dat noemen ze ovulatiebloeding...zolang het niet helemaal doorzet kan het dat zijn...anders idd een menstruatie of tussentijds bloedverlies dat kan weer met ontpillen te maken hebben
    dus hij zegt als ik niet 2 dagen bloedverlies hebt als een normale menstuatie dat het dan of ontpillen of een ovulatiebloeding is.
    dat kan gepaard zijn met een beetje menstruatie achtige pijn

6. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    ZIe trouwens dat wij dezelfde banner hebben...dus dat betekent dat jij net als ik over 3 dagen je eisprong zou moeten hebben misschien heb je hem wat eerder gehad en is dit je ovulatiebloeding.
    toevallig!

Deel Deze Pagina