hoi! nou, even van mij afschrijven hoor. 22 juli is mijn mirena verwijderd, omdat we voor een 2e willen gaan Ik had met de mirena meestal een cyclus van 4 weken, heel soms waren het er 5. Nu dacht ik dat ik vrijdag 15 juli ongi was geworden, maar dat duurde weer maar 3 dagen (was met spiraal meestal zo kort). Had toen voor 22 juli afspraak gemaakt bij de dokter Echter werd ik dinsdag de 19e ineens weer ongi... spiraal is dus wel gewoon verwijderd. Nu denk ik dat ik afgelopen maandag of dinsdag mijn eisprong heb gevoeld. Zondag hebben we gemeenschap gehad. Nu heb ik sinds vanmorgen ineens menstruatiepijn, pffff. Van die zeurderige buikpijn.. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu alweer ongi zou worden eigenlijk.. Als ik niet ongi word, ga ik de 20e past testen, zodat ik wel een paar dagen over tijd ben moest mijn verhaaltje even kwijt. Heb voor mijn zoontje een aantal keer mk gehad, ik weet ook niet meer precies hoe het allemaal ging, dus vind het weer hartstikke spannend!!
Hoi Amy, Jeetje, snap je twijfel en onzekerheid. Hoop voor jou dat het de innestelling is en alles goed gaat. Ik heb mijn spriaaltje 2 weken geleden laten verwijderen en heb geen flauw benul hoe mijn cyclus in elkaar steekt! Heb 7 jaar een Mirena gehad en af en toe voelde ik wel mijn eisprong, maar menstrueerde nooit. In de week dat de Mirena werd verwijderd had ik wel last van mijn hormonen, pukkelig gezicht, opvliegers, kort lontje etc. Nadat de Mirena was verwijderd had ik wat last van bruinig taai slijm ( sorry... ), ik vraag me nu dus ook af, komt dit door het verwijderen, was het een nawee van ongesteld zijn.....ik heb geen idee. Ondertussen klussen we gewoon wanneer we zin hebben, maar ik wil wel heel graag zwanger worden, dus dan is het wel zo fijn om te weten wanneer je ovulatie is. Kortom, beetje het zelfde verhaal hier. Sterkte meid!
denk alleen dat het te snel is na eisprong om nu al innesteling te zijn? Heb nu echt bijna hele dag dat ongigevoel gehad, en ook een beetje zeer onderkantje zeg maar *zoekt oops smilie* nou ja, vind het gewoon spannend zou wel geweldig zijn, in 1 keer raak. ga de 20e met vakantie, gaan dan op ons overnachtingsadres voor het eerst testen
hoi amy fijn he dat je hier even contact met ander kan zoeken. bij de eerste had ik dat helemaal niet echt terwijl dat ong 7 maanden duurde. ik had ook een spiraal en die heb ik vorig jr okt verwijderd maar helaas nu nog niet zwanger...wordt er best een beetje onzeker van. veel mensen om je heen worden zwanger. zal idd gewoon een test doen en dan weet je misschien wat meer. het kan ook zijn dat je cyclus wat langer duurt. bij mij was hij verwijderd en na 3 dagen had ik licht rood bloedverlies, verder niets en toen dag 42 werd ik ongi. sowieso is mijn ongie heel raar.....eerst rond de 30 en laatste maanden ineens rond de 46...dan krijg je hoop en ben je het toch niet.... succes hé !!
thanks Steenbok zit vandaag 5 dagen na mijn ei, vanmorgen steken onderin.. dan ga je alles zo in het ideale plaatje zetten he.. gister met die menstruatiepijn het samentrekken van je baarmoeder, vandaag innesteling.. en dat terwijl ik als anderen zoiets schrijven, zoiets heb van wees er nou niet teveel mee bezig haha!! Dus dat moet ik zelf ook maar eens doen. Bij onze eerste heb ik 4 keer in 8 maanden tijd positief getest (laatste keer was van onze zoon ), kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat het nu zo lang zou gaan duren.. maar ja, alles kan natuurlijk..
hi amy, ja het is altijd lastig hé. je wilt er niet te veel meebezig zijn maar het is zo spannend en leuk allemaal. volgens ovulatietesten heb ik mijn ei vd week gehad dus wachten t maar af. ons dochtertje is nu 3 en zal t ook super leuk vinden om een broertje of zusje te krijgen. ik wil er niet de hele dag meebezig zijn maar toch ben je dat......... x
herkenbaar, die laatste zin fijn dat je iig weet wanneer je je ei hebt gehad, leve de ovulatietesten ik heb ze niet gebruikt, zit ook nog maar in de 1e ronde maar denk wel dat ik hem maandag of dinsdag heb gehad, had toen beide dagen ineens steken in mijn buik. En dinsdag weer wat vruchtbaar slijm... paar dagen erna niks, vrijdag die ongitrekjes, en dan zaterdag en vandaag weer steken onderin... pffff nou ja, over 2 weken weten we meer, elke dag nu is weer een dagje dichterbij en vind het helemaal niet erg als het deze ronde niet raak is, weinig zin om kotsmisselijk te zijn op vakantie maar begrijp me niet verkeerd, zou er uiteraard superblij mee zijn
helemaal mee eens met je reactie hoor...als het wel raak is ben je super blij en niet dan kan je even lekker van je vakantie genieten. wij zijn in juni op vakantie geweest en was ook heerlijk. dit is pas mijn eerste mnd hoor met ovulatietesten omdat ik echt geen idee had wanneer mijn ei was.....we zien het wel. maar het is zo moeilijk...gister had ik echt een dip...mijn vriend zei wel van maar we hebben een prachtige dochter. hij wil het ook graag maar wij als vrouwen zijn er denk ik de hele dag mee bezig...... ik moet dan rond 25 aug ongi worden dus houden elkaar op de hoogte ok.
ja, moeilijk is het he... ik heb bij ons 1e kindje wel op een gegeven moment met ovutesten gewerkt. dat was na mijn 3e mk en was toen 2 weken overtijd en nog geen positieve test. heb toen ovutesten besteld, die meteen positief uitsloegen... bleek toen dus zwanger te zijn maar we houden elkaar iig op de hoogte, gezellig!
ja, een keer met 6 weken mis gegaan, toen ook curretage gehad. andere 2 keer was met 4 weken en een paar dagen, vroege miskramen dus.. of missed abortion, hoe het ook alweer allemaal heet... was toen ik positief teste van mijn zoontje dus ook niet superblij ofzo.. want tja, wie zei dat het nu wel goed zou gaan?
het blijft altijd spannend en afwachten !!! het rare is als je het dan wel bent dan dnek je heb ik me daarom zo zorgen gemaakt maar als je er midden in zit dan duurt t zo lang hihihi (zelfde als met fases van kinderen... ) hoe oud is jouw zoontje?
haha ja idd! Mijn zoontje wordt volgende maand 3 is het voor jullie de 1e? (wel gezellig trouwens zo'n kletstopic )
ja idd gezellig zo'n klettopic en we zijn maar met zijn 2-en hihi. nee wij hebben een dochtertje en die is al 3 (van eind januari). Leuk he die kinderfases...ze zegt n u elke week datze naar de basisschool gaat maar duurt nog even. zal het zo leuk vinden als ze een broertje of zusje krijgt...
en hoe voel je je? ik zit nu dag 33 van mijn cyclus maar ja die is de laatste maanden ook elke keer lang..
nou, ik ben vandaag ongesteld geworden, geen twijfel mogelijk haha!!! nou ja, geen ramp. had ook niet verwacht dat het meteen de 1e ronde raak zou zijn. jij alweer op dag 33, spannend! als ik trouwens aan mijn zoontje vraag of hij een broertje of zusje wilt, dan zegt hij dat hij niks wilt hahaha!!