nou we heben de stap genomen. we gaan 5 feb naar de gyn voor de 1ste keer. ik vind het dood eng. heb ook geen flauw idee wat er gaat gebeuren. wij zijn nu 17 maanden bezig en het wil maar niet lukken. ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren 5 feb om half 4 liefs sonja
He Sonja, Welkom hier aan deze kant! Als je even in dit onderdeel zoekt vind je veel dingen die je kan verwachten bij een eerste afspraak en de eerste date's erna Succes meid! Elmo
Ik herken je gevoel..........Ik vond het ook doodeng en wist niet wat te verwachten. Bij ons bestond het 1ste bezoek uit heel veel vragen van de gyn. Ook werd de uislag van de eerste zaadtest besproken. Verder wil de gyn nu eerst mij ook onderzoeken om te kijken of er bij mij niks aan de hand is, gyn verwacht van niet maar om zeker te weten. Mijn vriend moet over 2 maanden wederom zijn zwemmers inleveren. En pas als die uitslag bekend is wordt er een plann gemaakt.... Dus het eerst bezoek werd er niet veel gedaan alleen veel gevraag. Succes in ieder geval.