ongi op de verkeerde dag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ilse28, 27 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse28

ilse28 Lid

22 mrt 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Ik ben vandaag ongi geworden. Dat kun je natuurlijk nooit gebruiken, maar vandaag al helemaal niet. Wij mogen met de onderzoeken beginnen. Ik moest dus naar het ziekenhuis bellen op de dag dat ik ongi wordt. Dan moet ik de eerste, tweede of derde dag direct voor onderzoeken.
    Maar raad eens het is vandaag zaterdag.....................Dus ik kan op zijn vroegst maandag pas bellen en dat is al dag 3. Nu kan ik al moeilijk weg op mijn werk, maar vast helemaal niet maandag. Ik bel het ziekenhuis wel, maar ik ben bang dat de onderzoeken een maand uitgesteld worden. Ben ik er eindelijk klaar voor om te beginnen..................

2. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Oh meid das balen!

Als je er dan aan toe bent wil je niet nog eens een maand wachten. Ik zou maandagochtend gelijk het ZH bellen en probeer alles op alles te zetten op je werk zodat je misschien toch iets eerder weg kunt ofzo.

Grrr... het is zo irritant dat je dat allemaal niet onder controle hebt he...

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Balen is dat he! Ik hoop dat het nog niet te laat is en ze de onderzoeken nog kunnen doen die ze willen doen. Volgens mij kan je op dag 3 van je cyclus ook nog veel onderzoeken hoor!
    Heb het gevoel dat het wel goed komt! (Hoop het ontzettend voor je).
    Elmo

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Anders meld je je gewoon ziek maandag.....
    Een maand wachten duurt dan weer zolang.
    Ik denk echter dat het ook wel goed komt. Voor welke onderzoeken moet je?

Ik heb alle onderzoeken achter de rug. Het enige wat ik op dag 3 moest doen is bloedprikken. Misschien is dit bij jou ook het geval, en dan vind je vast wel een gaatje om een gaatje in je te laten prikken ;) .

Deel Deze Pagina