31 days and counting...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dilann, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dilann

    Dilann Actief lid

    19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onzekerheid alom. Wat is er aan de hand? Is er wel iets aan de hand?
    In 2012 ben ik moeder geworden van een prachtig mooi meisje. Sinds deze zomer ben ik gestopt met de pil en gaan we voor een 2e wonder. Na het stoppen van de pil kreeg ik een ontrekkingsbloeding en startte mijn cyclus normaal. Na 26 dagen werd ik ongesteld. Dit is precies zoals het eigenlijk altijd bij bij mij is. Ik ben altijd heel heel heel regelmatig ongesteld (ook in de periodes dat ik dus niet aan de pil ben, ben tussentijds enkele malen gestopt geweest en altijd een cyclus van 26/27 dagen)

    Maar nu dus niet... Op dit moment ben ik 31 (!) dagen overtijd. Ik heb afgelopen weken een extra vakantie voor meneer Kruidvat bij elkaar getest, maar vrijwel altijd negatief. Ik heb driemaal een test gehad met een héééél licht stripje, maar verder negatief. Laatste test was drie dagen geleden en volledig wit.
    Ik heb de huisarts gestalkt en kreeg met name het advies om te wachten.. afgelopen week was ik het zat en a.s. maandag heb ik een afspraak. Wat ik van de huisarts verwacht weet ik ook niet, maar ik wil zo graag duidelijkheid. Uiteraard heb ik gegoogeld en er zijn 792020 dingen mogelijk.. Misschien is mijn cyclus dan toch 'gewoon' even in de war? Misschien is het wel een bevruchting geweest, maar is het misgegaan en stoot het niet af? Misschien is het buitenbaarmoedelijk? Misschien ben ik wel gewoon zwanger?

    Iemand ervaring met een vergelijkbare situatie? Ik snap dat dat dan niet ook automatisch voor mij opgaat natuurlijk.. maar gewoon benieuwd.
     
  2. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Heb je borstvoeding gegeven? Of nog steeds misschien? Borstvoeding kan de eisprong verlaten of helemaal niet laten springen. Waardoor je dus geen cyclus hebt. Met de pil is namelijk een "kunstmatige" bloeding... Succes bij de ha ik zou even vragen of hij op je hormononen wil prikken. Dan kan je zien of je een eisprong hebt gehad...
     
  3. kiwi31

    kiwi31 Actief lid

    9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik zou de huisarts om een bloed test vragen...dan weet jet het zeker! :D succes
     
  4. Dilann

    Dilann Actief lid

    19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie reactie. Nee geen borstvoeding...
    Ik weet dat een cyclus met de pil kunstmatig is, maar ook daarbuiten altijd regelmatig. Nadat ik de laatste keer gestopt ben ook weer gelijk een cyclus vsn 26 dagen na de ontrekkingsbloeding.
    Ik zal zeker om een bloedtest vragen morgen... Hopelijk komt daar wat uit..
     
  5. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Weet je wat ze testen bij bloedtest? Ik wacht ook nog steeds en wil ook binnenkort naar de huisarts, handig als ik weet waar ik naar kan vragen
     
  6. Didi5

    Didi5 Actief lid

    17 nov 2012
    295
    41
    28
    Rotterdam
    Succes vandaag hopelijk weet je straks meer.
    Ik wacht ook op mijn opgesteld, terwijl die altijd tussen 28 en 29 is.
    Ik wacht het nog eventjes rustig af.
    Laat je het nog eventjes weten hoe het is gegaan bij de HA?
     
  7. Dilann

    Dilann Actief lid

    19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou weinig verder gekomen.. De huisarts vind een bloedtest niet nodig.. heeft volgens haar weinig toegevoegde waarde tov een normale test. :x
    Nu afgesproken tot 6 weken te wachten (dus nog 10 dagen), dan weer een afspraak. Als ik dan nog steeds niet ongesteld ben en niet positief test, dan zal ze me doorverwijzen naar de gyn voor een echo...
     
  8. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Buitenbaarmoederlijk is het niet, want dan had je inmiddels (31 dagen) heel erg veel pijn gehad.

    Naar dit. Denk dat je cyclus van slag is maar ik duim voor het beste nieuws!
     
  9. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi hoi,
    Ik heb vorige jaar hetzelfde meegemaakt...
    Lees deze maar even door :

    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/466821-vraag-vroeg-positieve-test.html

    Hopelijk heb je er iets aan..

    Xx
     

Deel Deze Pagina