Ik ben 35 jaar en moeder van een 12 jarige zoon Mijn man en ik zijn al 2 jaar bezig echter lukt zwanger worden niet Dit komt door mijn endometriose Altijd onregelmatige menstruaties en ongemakken Ik moest aan de pil en ben daar nu weer mee gestopt in juni Echter het frappante ervan is dat ik na stoppen met de pil een regelmatige cyclus hebt van 32 dagen. Deze maand ben ik overtijd 1,5 week. Nog geen test gedaan omdat het sl ruim 2 jaar negatief is En ja net als jaren nu weer onzekerheid Ik heb sinds 2 weken hoofdpijn, ik heb echt nooit hoofdpijn Duizelig, ochtend misselijkheid (niet braken) en zo moe! Zaterdag in een keer klein veegje rood, dus ik dacht ja hoor weer menstrustie, maar zet niet door, gisteren bruin verlies paar veegjes dat wS het Vandaag ja hoor menstrustie, bloedverlies en een kwartier erna tot nu toe weer niks...onzeker!!!!!!! Wel sinds gisteren menstruatiegevoel Misschien toch maar een test doen voor de zekerheid morgen Maar eigenlijk weet ik het antwoord wel..vast nee na al die jaren
Ah, wat ontzettend naar. Ik snap heel goed dat je bang bent voor een teleurstelling. Maar de enige weg om zekerheid te krijgen is toch echt door een test te doen. Ik hoop met heel mijn hart dat het raak is.
Ik heb de test al gekocht maar ben even buitenshuis Zodra ik thuis ben dan test ik direct en laat ik het hier weten
Helaas weer wit! Toch ga ik morgen naar de huisarts Want die klachten die ik voel hebben dan ergens anders betrekking op Zoals bv erg duizelig misselijk en moe
Ik ben een maand geleden nog maar gestopt met de pil, maar ik had deze maand precies hetzelfde als jij. Moe, duizelig, hoofdpijn en vooral heel misselijk. Ook wat betreft de bloeding had ik hetzelfde als jij. Na drie dagen kwakkelbloedingen is het sinds gisteren echt goed door gaan zetten. Misschien is het bij jou ook je lichaam die zijn weg moet vinden. Toch zou ik als ik jou was ook op verder onderzoek gaan. Het kan nooit kwaad. Ik wens je heel veel succes.
Ik heb toch maar weer getest vandaag, nog steeds geen menstruatie Gisteren maagzuur en vandaag zwaar gevoel in onderbuik Alleen test is volgens mij indroogstreep
Ik zie inderdaad helaas een witte streep met gekleurde omranding. Anders een CB Digitaal doen. Gezien je zegt al 1,5 week overtijd te zijn en al een paar weken last denkt te hebben van zwangerschapsklachten, had je nu onderhand wel een duidelijk positieve test moeten hebben.....