Hallo allemaal! Ben 2 maanden geleden gestopt met de pil met de wens zwanger te worden. De eerste keer normaal ongesteld geworden (waarschijnlijk onder invloed van de pil) De maand daarop ging alles voor mijn heel vreemd. Voordat ik aan de pil (microgyon 30) was, was ik altijd heel regelmatig ongesteld was de 2e dag altijd het hefstigst. Dat was nu niet het geval. Eerst een dag alleen een druppel bloed gehad, vervolgens niets (terwijl dit de dag was dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden) de dag erop wel wat wat leek op ongesteldheid alleen niet zo heftig als vroeger. Deze maand was ik "het" 2 dagen eerder dan normaal en weer niet zoals vroeger. Heel licht en bij het afvegen eerst heel roze bloed en nu op dit moment bruin. Daarbij is het weer heel licht (tenminste niet wat ik van vroeger ken) Daarbij ben ik ook (bijna) geen stolsels tegengekomen. Mijn vraagje: komt dit allemaal door het ontpillen? en wanneer kan ik een regelmatige cyclus verwachten? Ben een aantal jaren geleden ook een paar maanden gestopt met de pil, maar dit kan ik me allemaal niet herinneren.
met de pil was ik altijd stipt optijd en zonder de pil had ik een cyclus van tussen de 26 en 30 dagen, het wisselde soms wel is.
Hai meid, Dat is echt ontpillen...onzeker word je daarvan he? Ik was het ook altijd stipt op tijd met de pil....en ik wist ook precies wanneer het over was.....maar toen ik met de pil stopte liep ik altijd met me tas vol met maandverband en tampons...echt vreselijk! Succes
Bedankt voor jullie reactie! Begrijp dat de abnormale cyclus hoort bij het ontpillen maar hoort daar ook het roze bloed bij en het feit dat ik bijna niet ongesteld ben? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
je bent pas 2 maanden gestopt, dus als je niet zwanger bent hoort dit gewoon bij het ontpillen. het kan wel even duren voor alles normaal is.
Ik was voor de pil ook heel regelmatig, steeds 28 of 29 dagen. Nu al 8 maanden aan het ontpillen, en mijn cylcus is op het moment een week of 5, 6. Dus kan inderdaad wel even duren! Succes ermee!
Het kan wel even duren ja, bij mij was het na een half jaar weer redelijk normaal zo tussen de 25 en 30 dagen. Maar ik loop ook altijd met tampons en maandverband in mn tas ja. De eerste 2 maanden na de pil bleef mn menstruatie helemaal weg , dat was echt frustrerend! suscces
Dan gaan we gewoon lekker genieten van alle ontpillingsverschijnselen en wachten op een klein wondertje. Al lijkt het wachten van de eisprong tot de NOD een eeuwigheid te duren!
Ik wil je niet bang maken, maar ik ben na mijn pil-ongi nog steeds niet ongesteld geworden Ik heb het door middel van pilletjes op moeten wekken en zelfs toen maar 1 dag bloedverlies gehad.. Het kan dus ook heel lang duren voordat je cyclus weer op gang komt.. Ik hoop nu dat mijn cyclus 'normaal' zal zijn.. Succes meid!
Nou als je naar mij kijkt kan het wel een tijdje duren voordat je klaar bent met ontpillen. Weet natuurlijk niet hoelang je aan de pil bent geweest maar het kan wel een tijdje duren. Ik was vanaf mijn zeventiende aan pil. Ben sinds half augustus gestopt met de pil. En zit inmiddels in ronde acht en begint het eindelijk een beetje normaal te worden mijn cyclus.
Ik ben afgelopen week weer ongesteld geworden, na 59 dagen. Daarvoor wel een paar keer wat bloed verloren. mn vorige cyclus duurde 50 dagen. ik ben inmiddels al een half jaar met de pil gestopt. ik hoop dat het bij jou wat beter verloopt.