Vruchtbaar slijm na je ei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Selina26, 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Hallo,

Ik heb een vraagje... Kun je ook vruchtbaar slijm hebben na je ei? Of is het slijmverlies echt altijd voor je ei?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb ook extra slijmverlies deze maand. Ik zit nu 5 dgn na eisprong. Maar het zal wel geen vruchtbaarslijm zijn. Wat het wel is geen idee!

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb dat slijm eigenlijk alleen als ik opgewonden ben.....

4. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Dat heb ik dus ook?

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nou ik heb ongeveer een week geleden hierover een topic open gezet....ik kreeg na mijn ei (een week erna) ook van dat rekkerige slijm...nu is het creme achtig en kijk naar mijn banner :D

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hmmmm....wit slijm vanaf 3 of 4 dagen na je ei kan ook betekenen dat het niet raak is deze maand :( ....maar daar wordt ook wel weer aan getwijfeld. Voor mijzelf merk ik wel dat als ik dat slijm zie binnen een week na mijn ei ik ervan uit ga dat het niet is gelukt, kan het altijd meevallen :) Vanaf een week na het ei kan zoveel slijm ook juist een teken zijn van zwangerschap...ingewikkeld hoor :rolleyes:

Succes!

Koosje

7. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Nee het is geen wit slijm... Het is echt doorzichtig en je kan er draden van trekken... Heel vreemd... Ik heb dat normaal gesproken alleen als ik in mijn vruchtbare dagen zit... Ik moet nu al over 8 dagen ongesteld worden en ik heb het nog steeds... Ik heb mijn ei 6 dagen geleden gehad...

8. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0

hey das gek ik heb het dus ook nu...
    ik heb dag 11 van deze cyclus vruchtbaar slijm gehad...ik vond het heeel vroeg maar toch geklust...nu zou ik volgens mijn NORMALE berekening morgen mijn ei hebben...en je raad het al vandaag WEER vruchtbaar dradig slijm....dus ruim een week na het eerste vruchtbare sijm...verder geen overdreven slijm verlies gewoon normaal...Dus mensen ik vraag me af hoe dat kan?Kan iemand mij dat misschien uitleggen?

9. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    weet iemand hier het antwoord op ?

Deel Deze Pagina