écht een jongen werd gezegt, waarom twijfel ik dan?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Roozjuh, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hey meiden

titel zegt het al. echoscopiste is er 100% zeker van dat we jongen krijgen. ze heeft het zelfs op echo foto gezet. maar waarom twijfel ik dan nog zo erg? heb steeds idee dat ze het fout heeft gezien en dat het toch een meisje kan zijn...
    is de echo werkelijk zó duidelijk? (zie album)

Groetjes Wendy

2. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Ik zie ook echt een jongetje hoor...overduidelijk.Proficiat.Misschien zei je gevoel vanaf het begin wat anders..daarom ben je misschien in de war.Leuk toch een jongen.Geniet ervan

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dankje voor snelle reactie!
    ja ik had vanaf dag 1 sterk het gevoel dat het een meid zou zijn. wens ging meer naar een jongen. begrijp me niet verkeerd, ik ben met beide blij.

4. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Niet 100, maar 1000% een jongen hoor! Hier hetzelfde; ik was ook heel zeker dat het bij mij een meisje zou zijn, maar nadat ik nog een extra 3D echo had gedaan, zag ik ook een jongen! Ik had echt de resterende tijd nodig om te wennen aan het idee! Maar alles is leuk hoor!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dankje voor je reactie :)

6. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    100% een jongen! Echt overduidelijk!!

Leuk hoor!!! Jongetjes zijn geweldig :D

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik zie bij elke echo altijd wat wat precies is. mijn vriend heeft meer het idee dat ie naar een Picasso schilderij kijkt want die snapt er niks van
    Maar aangezien ik het altijd wel zie, waarom zie ik het nu dan niet? Ja ik zie wel íets op de echo maar om er nu 100% zeker van te zijn dat het is wat ik zie...

Misschien te mooi om waar te zijn dat we toch een jongen krijgen?
    Is het écht zó duidelijk?

Heel erg bedankt voor jullie reacties! :) Ik had al idee om extra echo te laten maken zodat ik het echt zeker weet haha

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vind het heel duidelijk zodra je weet waar je moet kijken.

Ik was ook bang dat ze het bij mij verkeerd zouden hebben en ik vroeg de man hoevaak hij het niet goed had en hij vertelde me dat hij in de 15 jaar dat hij het deed het nog nooit verkeerd had gehad,dat stelde me gerust.

Je zou een 3d echo kunnen laten maken en even kunnen vragen of ze het geslacht willen laten zien (dan is het heeeel zeker)

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik snap je onzekerheid wel hoor! Ik had het ook. Bij mijn 17 weken echo werd gezegd 100% een meisje. Toch ging ik twijfelen. Ik ben de volgende dag nog een keertje terug gegaan om te kijken haha. Ik denk dat het de hormonen zijn dat je zo twijfelt. Als je heel erg blijft twijfelen kan je altijd nog ergens anders een geslachtsecho laten doen. Voor je eigen gevoel dan.

Maar het is echt een jongen hoor, gefeliciteerd !

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hee Roozjuh, duidelijk een jongen hoor! Grappig, als je mijn geslachtsbepalingsecho ziet, zijn ze precies t zelfde, staat ook op piemeltje en 100% een jongen...zijn we naar het zelfde buro geweest?? haahahaha

Maar gefeliciteeerd met je zoooon!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ben op 9maandenbeurs geweest. bij ehh Twinkelster. jij?

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jaaa Twinkelster zit hier in Purmerend, ben ook daar geweest, alleen dan niet op de 9maanden beurs! Als je op www.babyhoeppe.babysite.nl kijkt en dan bij foto's zie je bijna dezelfde foto! Leuk mens is het he???

28 mei gaan we daar heen voor een pretecho!

zie trouwens echt bij jou dat ie een piemeltje heeft hoor..dus geen twijfel over mogelijk hahahaha

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuk om te zien! :)

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Nou dit is overduidelijk een jochie hoor! Gefeliciteerd :D

15. Roozjuh