O echt ieuwww ik vind dat echt te vreselijk. Nu vind ik Toms sowieso niet mooi,maar voor mannen al helemaal te erg. En dan met die broek zo: brrrr dan zou ik een echtscheiding aanvragen
Dr martens vind ik wel leuk, alleen niet bij mij. Ik heb daar geen bouw voor ofzo. Bij veel anderen superleuk. Die tieners die nu in zo'n high waistbroek lopen met een shirt erin alsof je zo'n mega reet hebt
Echt een flinke 'ik sla de plank mis' als mode misser is: Vrouwen(met flink maatje meer) die een witte legging aantrekken als gewone broek waardoor je ondergoed en alle cellulitis enz.. kan zien zitten.
Ik vind sportschoenen onder een jurkje echt geen gezicht. Vooral witte en dan nog een panty erbij. Hallo zwarte piet
Naaldhakken, Uggs, dierenprints, dat zijn echt de grootste missers van deze tijd. High waiste broeken vind ik juist fijn haha, dan zie je mijn flubber lijf niet zo. Ik draag er wel een shirt overheen. Skinny's staan mij ook absoluut niet, maar als je een mooi slank lijf hebt, maatje 34/36 zijn ze prachtig. Verder woon ik blijkbaar in een echt dorp, want de meeste dingen die hier genoemd worden, zijn hier nog niet binnengekomen
Niet perse een modetrend, maar ik ken dus iemand die altijd broeken aan heeft met daar overheen zo'n strak stretch jurkje. Of zo'n broek die nu helemaal in is, met een streep aan de zijkant. En dan een felgekleurd desigual jurkje er overheen. Zó foeilelijk!
Ik heb ze ook voor mijn dochter (bijna 3) gekocht! Superstoer onder een jurkje ofzo. Ik leefde vroeger ook in die schoenen. Echt zalig!
Wat ik trouwens ook ontzettend lelijk vind zijn die strakke pantalons van dat zachte gladde stof. En de pijpen lopen dan breed uit aan de onderkant. Maar die broeken zijn zo dun en strak, dat je alles qua billen er in ziet. Op mijn werk zie ik heel veel pubermeisjes er mee lopen, en ik krijg soms gewoon plaatsvervangende schaamte. Zouden ze echt niet door hebben dat alles zichtbaar is? Edit deze bedoel ik:
Schoot me vanacht nog te binnen... de vintage modetrent. Omdat iets 30 jaar oud is en je het op een rommelmarkt op de kop hebt kunnen tikken is het niet mooi! ook al noem je het vintage!
Vind ik ook echt mooi, maar je moet er wel een goed figuur voor hebben. Ik word zelf heel vrolijk van deze broeken omdat hier mijn stevige kuiten niet in opvallen.
Mensen die overduidelijk niet sporten maar wel hele dagen in sportkleding lopen. Een gebreide broek met bij passende trui in dezelfde foeilelijke kleur Vrouwen meiden die te groot zijn voor hun kleding keus. Ik zie zoveel op een dag waarvan ik zoiets heb "zie je het niet of wil je het niet zien"
Hmm, nee ik vind het echt niks. Zeker bij zulke jonge meisjes van een jaar of 15 die net een beetje vormen hebben. Ze trekken die dingen heel hoog op, zodat hun halve doos zichtbaar is en hun billen sterk geaccentueerd worden. Ik vind het persoonlijk bijna een soort seksuele lading krijgen als ik ze zie rond paraderen en ik zie al die jongens staren... En waarschijnlijk hebben die meisjes het zelf niet eens door.
Skinny broeken voor mannen....Afzichtelijk gewoon. En dan die dad sneakers (fila's en balanciaga's en de namaak daarvan) voor vrouwen Die dingen moeten verboden worden.