Rare modetrends

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 17 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Van die broeken die tot net onder je bh uitkomen, in een mega strak lijfje natuurlijk. Zo fout!!! :D

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

O echt ieuwww ik vind dat echt te vreselijk. Nu vind ik Toms sowieso niet mooi,maar voor mannen al helemaal te erg. En dan met die broek zo: brrrr dan zou ik een echtscheiding aanvragen;)

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Dit vind ik dus afschuwelijk:oops:

sillies, sleutelbloem, iMoeder en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Dr martens vind ik wel leuk, alleen niet bij mij. Ik heb daar geen bouw voor ofzo. Bij veel anderen superleuk.

Die tieners die nu in zo'n high waistbroek lopen met een shirt erin alsof je zo'n mega reet hebt

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.157
    113
    Nou bij mij vallen ze in de categorie walgelijk over het algemeen :)

DastyQueen en zara1983 vinden dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.157
    113
    "Ik was de badkamervloer aan het dweilen maar moest ineens snel naar buiten" :|

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ja ik zag t in de etalage vreselijk..

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Misschien is het wel ironisch bedoeld :p

Manque vindt dit leuk.
  9. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Echt een flinke 'ik sla de plank mis' als mode misser is:
    Vrouwen(met flink maatje meer) die een witte legging aantrekken als gewone broek waardoor je ondergoed en alle cellulitis enz.. kan zien zitten.:roflmao:

Ysabella vindt dit leuk.
  10. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Ik vind sportschoenen onder een jurkje echt geen gezicht. Vooral witte en dan nog een panty erbij. Hallo zwarte piet :D

Aszz, Marchella, Zara75 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Naaldhakken, Uggs, dierenprints, dat zijn echt de grootste missers van deze tijd.

High waiste broeken vind ik juist fijn haha, dan zie je mijn flubber lijf niet zo. Ik draag er wel een shirt overheen.

Skinny's staan mij ook absoluut niet, maar als je een mooi slank lijf hebt, maatje 34/36 zijn ze prachtig.

Verder woon ik blijkbaar in een echt dorp, want de meeste dingen die hier genoemd worden, zijn hier nog niet binnengekomen :roflmao:

12. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Niet perse een modetrend, maar ik ken dus iemand die altijd broeken aan heeft met daar overheen zo'n strak stretch jurkje.
    Of zo'n broek die nu helemaal in is, met een streep aan de zijkant. En dan een felgekleurd desigual jurkje er overheen. Zó foeilelijk!

13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb ze ook voor mijn dochter (bijna 3) gekocht! Superstoer onder een jurkje ofzo.
    Ik leefde vroeger ook in die schoenen. Echt zalig!

Betsy vindt dit leuk.
  14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.208
    113
    Gelukkig maar, dan zijn er meer voor mij :p

15. NavyCrimson91

Wat ik trouwens ook ontzettend lelijk vind zijn die strakke pantalons van dat zachte gladde stof. En de pijpen lopen dan breed uit aan de onderkant.
    Maar die broeken zijn zo dun en strak, dat je alles qua billen er in ziet.
    Op mijn werk zie ik heel veel pubermeisjes er mee lopen, en ik krijg soms gewoon plaatsvervangende schaamte.
    Zouden ze echt niet door hebben dat alles zichtbaar is?

Edit deze bedoel ik:
    IMG_20180918_093019.png
    IMG_20180918_093033.png

16. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Schoot me vanacht nog te binnen... de vintage modetrent. Omdat iets 30 jaar oud is en je het op een rommelmarkt op de kop hebt kunnen tikken is het niet mooi! ook al noem je het vintage!

Aries en suus1983 vinden dit leuk.
  17. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Vind ik ook echt mooi, maar je moet er wel een goed figuur voor hebben. Ik word zelf heel vrolijk van deze broeken omdat hier mijn stevige kuiten niet in opvallen.

Afkes 10tal vindt dit leuk.
  18. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Mensen die overduidelijk niet sporten maar wel hele dagen in sportkleding lopen.

Een gebreide broek met bij passende trui in dezelfde foeilelijke kleur

Vrouwen meiden die te groot zijn voor hun kleding keus.

Ik zie zoveel op een dag waarvan ik zoiets heb "zie je het niet of wil je het niet zien"

19. NavyCrimson91

Hmm, nee ik vind het echt niks. Zeker bij zulke jonge meisjes van een jaar of 15 die net een beetje vormen hebben.
    Ze trekken die dingen heel hoog op, zodat hun halve doos zichtbaar is en hun billen sterk geaccentueerd worden.
    Ik vind het persoonlijk bijna een soort seksuele lading krijgen als ik ze zie rond paraderen en ik zie al die jongens staren...:$
    En waarschijnlijk hebben die meisjes het zelf niet eens door.

20. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Skinny broeken voor mannen....Afzichtelijk gewoon. En dan die dad sneakers (fila's en balanciaga's en de namaak daarvan) voor vrouwen :cry::cry::cry::cry: Die dingen moeten verboden worden.

Deel Deze Pagina