Oh ja dat zei mijn man vanmorgen (En die let nooit op kleding). Hij vroeg af waarom zoveel mensen tegenwoordig van die gekke hoge broeken dragen.
Deze vind ik ook leuk! Bij mij geen gezicht, met mijn te dikke benen en kont, maar als je een mooi figuur hebt
Bedoe je dit? Ik vind het vreselijk. Mijn man heeft zo’n jas, zijn vader en moeder ook. En oma kocht er ook 1 voor mijn zoon (AAH!). Toen waren we een keer samen op stap, kwamen we kennissen tegen. Je raad het al. Man,vrouw, kind.. allemaal dezelfde jas. En het ergste. Ook nog allemaal donkerblauw. Wat suf!
Deze shirts gebruik ik voor mijn werkZitten best lekker en de bandjes zakken niet af zoals normale hempjes. Heb dan ook fysiek zwaar werk en constant tillen en geen inkijk. Ideaal. Thuis draag ik ze nooit. Dan loop ik bijna altijd in mijn paardrij broek met hoge sokken erover heen Ook zn heerlijke misser Maar lange shirt voor een man en dan ook nog een beginnende bierbuik vind ik echt geen gezicht
'Walgelijk' vind ik wel een beetje ver gaan, tenzij er stront aanzit of zo. Maar dat zal over het algemeen wel meevallen toch?
Bij mannen, inderdaad die opgerolde pijpen en gympjes met blote enkels (ook als het vriest zag ik ze afgelopen winter zo lopen). Of diepe v-halsshirts bij mannen, brrr. Bij vrouwen van die underboob shirts. Kortom, shirtjes waar een stuk van de onderkant van je tiet te zien is. Die Adidas campingslippers met sportsokken. Ik moet me elke ochtend door hele drommen middelbare scholieren een weg banen. De eerste keer dat ik een meisje daarmee op de fiets zag dacht ik ‘oh, dat arme kind heeft vanmorgen bij het opstaan iets makkelijks om haar voeten gedaan en is vergeten ze voor normale schoenen om te wisselen’. Eh, dat bleek dus bewust.
Ik ben verdrietig Doordat ik een foto van een lelijke kapotte ‘momjeans’ wilde plaatsen ging ik het gisteren Googlen. Resultaat: Facebook laat mij nu continue die advertenties zien Mijn arme oogjes....
Whaha volgens mij weet dit forum ook dat wij het niet vaak eens zijn. Toen ik een like wilde geven kreeg ik de melding: weet je zeker dat je deze post leuk vindt? Dat heb ik nooit eerder gehad hoor.
Het is in ieder geval een erg sterkte negatieve emotie voor een kledingstuk dat simpelweg niet je smaak is...