Ja ik kende hem ook niet. Ik geloof dat @NavyCrimson91 daarmee aan kwam in het mooie mannen topic. Ik vind niet alle foto’s van hem even leuk. Sommige zijn wel erg gladjes. Maar er zitten leuke bij.
Wat ik echt een misser vind: volwassenen die zich niet naar hun figuur kleden, ongeacht welke modetrend. Dat een puber dingen aantrekt die niet helemaal goed passen/staan simpelweg omdat het 'in de mode is', kan ik wel begrijpen, maar niet als volwassenen dit doen.
Weet niet of dit ook een modetrend is maar ik vind dat veel jong volwassen zich heel oud kleden. Mijn oma kleedde zich zelfs jonger dan wat ik vaak tegenkom. Maar ik weet dat ik ook buiten de boot val met m'n kleding. Meer skate-achtig maar wel netjes. Ik wil niet uitzien als een 60jarige met een jong gezicht.
Njah gewoon een Skinny broek en T-shirt ofzo Protest vind ik een geweldig merk. Of de jeansbroeken van desigial gecombineerd met Converse
Ik vind het tegenovergestelde eigenlijk nog erger. Van die omaatjes met lang haar, van die 40 plussers die zich kleden als hun puberkinderen enz.
Dat vind ik ook niks. Die moeten gewoon hun kleding ruilen met de jongeren die zich ouderwets kleden.
Die vind ik leuk!!! Ik heb ook zo een soort setje (draag alleen de top en broek los van elkaar) en dat was deze zomer 1 van mijn favo outfits. Wel een modegril setje dus denk dat deze volgende zomer de kast niet meer uitkomt. Bekijk bijlage 589815