Zo begrijp ik hem wel ja Ik houd ook van verschillende stijlen. Zo vind ik Roxy erg leuk (surfmerk), en dat combineer ik gewoon met Levi's of H&M waardoor het meer basic wordt dan overduidelijk 1 stijl.
Ik ken ook geen jong volwassenen die zich ouder dan mijn oma kleden ben heel benieuwd wat je bedoelt, kan me geen beeld vormen. Heb je geen (google) plaatje erbij?
Zoals die foto wat je net hebt laten zien hier. Als die identieke stof gebruikt zou worden voor een lange jurk had m'n oma die zeker gekocht. of als shirt of rok. Maakt niet uit in wat. Alleen de broek zou ze niet kopen want ze droeg nooit broeken.
Ik heb het allemaal even gegoogled. Echt vreselijk. Ze flateren niemand. Dit koop je volgens mij alleen omdat het in is. Om te zeggen dat je die hebt. Want ik geloof niet dat iemand ze mooi vindt.
Ik beken dat ik de triple S echt een modegril aankoop was. Als dezelfde schoenen bij van Haren hadden gestaan had ik ze nooit gekocht.
De omschrijving... Als hipster door het leven gaan is niet langer hip, de ‘scrumbo’ wel. Dus vergeet die retro- en vintagekleding en dat baardje, onverzorgdheid is in! Dit bekent dat je je voortaan mag kleden alsof je in een versleten joggingpak net uit je bed komt, terwijl dit in werkelijkheid helemaal niet het geval is. Volgens Amerikaanse tijdschriften als Esquire en Vanity Fair is een ‘scrumbo’ iemand die eruitziet als een tiener die zich al dagen niet gewassen heeft en wiet gaat verkopen op een afgelegen parkeerplaats. Denk naast versleten trainingspakken dus ook aan lelijke prints, grote kettingen en vettig haar. PEPERDURE MERKEN Let op; het moet wel duidelijk zijn dat je een ‘scrumbo’ bent en niet een of andere slons. Dus hoewel je er misschien uitziet als een zwerver, is het de kunst door te laten schermen dat je dit niet bent.
Juist .. eruit zien als een zwerver maar dus elke 5 min zeggen kijk naar mijn broek van 1000,_ dollar .. ehh ok
Hee dit setje heb ik ook!! En ik merk al dat ik 1 grote modemisser ben! Alles wat hier als lelijk benoemd word, heb ik Highwaist, cullote, flared, momjeans, ripped jeans.. check; mijn kast