Kan iemand mij uitleggen wat hier “trendy” aan is? Bij zalando val ik om van verbazing en de slappe lach
Dat vind ik echt een 'ik ben ziek trui' Te lelijk om te dragen tenzij je echt ziek bent, eventueel bezoek wil wegjagen en je dekentjes te koud zijn om onder te liggen. Hoewel ik vrees dat je je de hele tijd zit te krabben als je dat draagt. Helpt niet echt bij het herstel.
En zo duur ook! Al kreeg ik geld toe zou ik dit ding niet aantrekken! Doet me denken aan die oude Naf Naf sweater van mijn moeder die ik aandeed toen ik ziek was (was 12 jaar), heerlijk comfortabel maar o zo lelijk.
Maar dat heeft dus niks met kleur / afkomst te maken. Als een Indisch kindje word geadopteerd in een Hollands gezin. Dan word zo een kind een Hollander qua doen en laten. Met wellicht weinig dans talent, een hekel aan gekruid eten, ik zeg maar wat. Andersom kan dan een witte jongen opgroeien in een zwarte buurt, opgroeien met die muziek, en een goede rapper worden. Misschien een beetje hoogdravend om nu het nurture VS nature discussie te gaan voeren, in deze topic. Maar wel belangrijk om er even bij stil te staan, waarom je dat denkt, en waar die ideeën vandaan komen / op gebaseerd zijn. En dat ze dus misschien niet kloppen...
Ik moest even googlen hoor, had er nog nooit van gehoord. Denk alleen maar WTF, welke kansloze idioot heeft dit bedacht?
Gucci schoudertasjes en petjes Vooral gedragen door opgeschoten jeugd met eerder genoemde dode-bever-in-de-nek jas en Prada schoentjes.
Nee hoor! Voor de liefhebber: https://carmardenim.com/products/extreme-cut-out-jean Graag een foto op zp, ik wil weten hoe het model valt!