Lekker laten hangen dan, in die winkel! Dan kan je je buik tenminste ook lekker laten hangen.. Die flared broeken heb ik sinds mijn 14e niet weggedaan hoor, ik draag nog steeds bijna niet anders!
Nee, ik snap je punt. Ik heb deze. Qua mode vind ik verder altijd zo ongeveer alles belachelijk, ik wil gewoon normale kleren, T-shirts waar je verder geen hemdje onder hoeft te dragen omdat ze doorschijnend of te open zijn, maar dat is al te veel gevraagd.
Ik vind mom jeans juist wel leuk. Is weer eens wat anders als die eeuwige skinny. Die staat meteen bovenaan mn lijstje; de skinnier dan skinny, hoe-krijg-ik-mijn-voeten-daar-in skinny. Ik vind normale skinny’s prima hoor. Maar die super skinny, whyyyy?? Verder alles met 7/8 lengte. Net of je een stukje broek/mouw bent kwijt geraakt of te heet gewassen hebt. Het flatteert ook werkelijk waar niemand. De ripped jeans blijf ik ook stom en lelijk vinden. Vooral als je in een winkel bent waar 90% gescheurde broeken hangen en je met moeite een niet beschadigd exemplaar kunt vinden. Verder vind ik dat er tegenwoordig enorm veel lelijke sneakers zijn. En ik snap werkelijk niet dat je als volwassen vrouw op felgele/knalroze/fel turqoise gympen gaat rondlopen in lelijk model.
Ik kan je de superskinny uitleggen: omdat er vrouwen zijn waarbij een spijkerbroek anders niet aansluit Iedere andere broek is net alsof die 2 maten te groot is.
Wat ik echt niet begrijp is dat mensen ineens met zo een gouden Lee towers brillen lopen. Hoezo is dat ineens hip?
Nee te dunne benen, met name onder benen. Bovenaan sluit die goed (bv maat 34) en dan onderaan zit het idd alsof die te wijd is.
Mom jeans! Echt zoooo lelijk. Leerlook en lak leggings met een korte top of blouse erop. Het kan mode zijn maar een legging is geen broek en word nooit een broek! En ik ga even nadenken over hoe ik deze lijst aan kan vullen...
Ribstofjes vind ik ook vreselijk, dat hoort voor mijn gevoel echt bij de broeken van mijn opa vroeger. Verder veel vreselijke dingen gelezen hier, alleen van high waisted broeken ben ik juist wel fan, ik vind dat veel flatteuzer dan dat ze op je heupen hangen.
Of een raar lijf (mijn verhoudingen kloppen niet). Als het goed zit bij mijn buik, slobberen veel broeken om mijn billen en bovenbenen en vice versa. Super skinny sluit bij mij wel goed aan.