Rare modetrends

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 17 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tienn

Tienn Niet meer actief

Of het een modetrend is weet ik niet ik zie ze wel steeds meer/jonger, maar meisjes/vrouwen met van die korte broekjes én shirtjes. Geen gezicht. Doe dan geen kleren aan:rolleyes:.

Louise11110 vindt dit leuk.
  2. Manque

Manque Niet meer actief

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Van die Mao-jasjes en blousen
    Culottes, dat staat echt helemaal niemand
    Ripped jeans vind ik gewoon ordinair
    Te hoge taillebroeken met zo'n cropped top erop, why?,daar kun je als volwassen vrouw toch niet mee lopen?
    Van die superkorte broekjes waar je bilnaad gewoon uitkomt. Ik heb deze zomer geen normaal kort broekje (gekleed, geen bermuda) kunnen vinden.
    T-shirts en truien met cartoons.

4. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Een dunne coltrui en dan met zo'n soort van neglicée erover heen?!

5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dat vind ik wel weer heel erg leuk!

Love21 vindt dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.208
    113
    Maar dat mag dan weer niet van de wet. Misschien is het een silent protest .. :p

Marchella en Tienn vinden dit leuk.
  7. Tienn

Tienn Niet meer actief

Hahaha wie weet:roflmao:.

8. Posh

Posh Niet meer actief

Broeken met gaten erin, echt afschuwelijk.

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

O, en een cape. Als je Zwerkbal speelt of een boswachter bent ok, maar het staat de meeste mensen echt niet.

10. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik heb juist het omgekeerde. Heb maat 36 maar stevige benen en die krijg ik met geen mogelijkheid in een super skinny broek. In veel normale skinny's ook niet, moet echt stretch stof zijn.

Treez vindt dit leuk.
  11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Damn, ik heb in de jaren '90 met zulke hoedjes gelopen , a la 4 non blondes. :roflmao:
    Ik word oud!!!
    Over oud gesproken, die walgelijke heuptasjes en rugtassen waren " in mijn tijd" megafout en nu is het opeens hot lol.
    Weet niet of het nu nog mode is, maar die sokken in Adidasbadslippers.OMFG, pure tokkietrashhorror!!
    En geen kleding, maar wel mode: dat lelijke geverfde grijze haar!! 9 van de 10 keer is het nog lelijk geverfd ook. WHY??!! Grijs worden sucks!
    Wat ik ook een stomme trend vind zijn die narcistische, egotrippende vloggers. Vandaag in de Efteling liep er ook eentje rond, echt zo irritant, zichzelf helemaal interessant vinden en blijkbaar vinden mensen het nog leuk ook om naar te kijken, pfff.:roflmao:
    Zo, dat is er weer uit!#duiktweerterugdehoekin#

Syane, Jules!, Vitamientjuh en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. DastyQueen

Ik vind die sneakers echt ge-wel-dig! Jeans erbij en witte top of blouse en in die kleur van de schoen oorbellen en armbandjes...

floppie888, Sallie, Zusterke en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Oh dus nog steeds hot hahahahahahahahahaha

Betsy vindt dit leuk.
  14. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113

Hier dragen echt heel veel jongeren dit, maar dan met enkelsokken. Echt verschrikkelijk. Net als die fluffy slippers. Ik vind dat net pantoffels. En dat wordt toch ook enorm smerig lijkt me.

Vitamientjuh, Betsy, Zara75 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Google is your best friend:D

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een broek met gaatjes.... haha ik
    Moest echt een broen hebben en zonder gaten kon ik dus gewoon njet vinden!

Thank god zijn ze subtiel en zijn t er maar 3:D

Ook de hoge broeken heb ik, prima voor ONDER je shirt oid (zodat je buik strak lijkt :p)

Niet om gewoon zo aan te doen met een croptop erop... echt waar.. het lijkt alsof je een reet hebt van minstens 5 meter....

Nescio vindt dit leuk.
  17. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik vind de ripped jeans en mom jeans wel leuk. Mom jeans draag ik echter niet, met mijn postuur ben ik dan net een propje :p
    High waisted draag ik standaard, ik ben zo dankbaar dat die dingen in de mode zijn. Ik heb echt een kont à la Kim Kardashian (ik heb oprecht een foto dat als je de rest van mijn lichaam eraf knipt, het gewoon haar kont is).
    Alle normale broeken krijg ik met moeite er overheen getrokken en ik hoef maar half te bukken of ik lijk een bouwvakker.
    High waisted ziet er bij mij dus ook niet uit als high waisted, maar is enkel bedoeld om de boel binnenboord te houden:roflmao:

Wat ik wel ontzettend lelijk vindt:
    - flared jeans. Gru-we-lijk. Bij alle leeftijden. Daarom kijk ik ook geen oudere films, daarin hebben de vrouwen zo vaak van die broeken aan. Krijg daar echt de kriebels van.
    - die gigantische vrachtschepen van schoenen die men tegenwoordig draagt. Volgens mij zijn ze met die dingen zo 10 kilo zwaarder.
    - de rare kleur en stof combinaties. Het liefst een viesbruine trui van ribstof met daaroverheen een dun jurkje met panterprint. Kousen met ruches en dan gecombineerd met bovenstaande vrachtschepen. Daarbij een scrunchie in hun haar (ontzettend truttige dingen vind ik dat!) of zo'n ribstof petje met knopen aan de zijkant.

Voor zover mijn ideeën over mode.

Edit: ik heb knal kanarie gele sneakers, en ik ben er verliefd op :D

Manque vindt dit leuk.
  18. DastyQueen

Ik heb hetzelfde probleem. Stevige benen en vooral kuiten in verhouding tot mijn billen buik en bovenlichaam. Kan alleen een skinny aan als er stretch in zit. Voor mijn billen en taille kan ik makkelijk een maat s hebben dan krijg ik de broek niet over mijn kuiten en een m zit niet skinny bij kont en taille.

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  19. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Inderdaad precies dit! Van mij mag de mode wel iets minder skinny :)

DastyQueen vindt dit leuk.
  20. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb precies andersom. Bij bovenbenen/billen zit het goed, dan flappert het bij mn buik en in mn taille.
    Ik kwam er achter dat de goede maat al wel helpt. Maar dan moet ik er nog een extra elastiekje in zetten. Anders sluit het niet aan in de taille.

Deel Deze Pagina