Ik zag gister een vrouw lopen met een kort jurkje en een legging plus hakken. Het enige wat ik dacht was “ meid trek een panty aan dan!” Brrrr leggings dat vind ik sowieso echt mode missers.
Vandaag bedoel je! Ik zat in de bus en moest echt 2x kijken of ik nou naar het kontje + benen van een man of vrouw zat te kijken. Loeistrak die broek...
Levi t-shirts waar iedereen in rond loopt, dat rode is 9,99/10 keer vaal. En die mom jeans, doen me denken aan vormloze welkoop spijkerbroeken
Vreselijk inderdaad. Maar vroeger (lang geleden toen ik jong was) noemden we dat gewoon een broekrok. Ik heb werkelijk geen idee waarom dit terug in de mode is gekomen en blijkbaar moet het nu dan een duur klinkende naam hebben in de hoop dat het wat wordt... Geen haar op mijn hoofd dat ik zoiets nog eens aantrek. Vroeger als kind dus wel gedragen Maar ja, toen was het in de mode hè Verder nog heel veel dingen, maar wat betreft ripped jeans: ik vind het niet mooi en heb werkelijk geen idee waarom je (veel) geld zou willen betalen voor een broek met scheuren. Daarbij, zeker als ik 's winters iemand met zo'n broek zie lopen dan krijg ik het gewoon spontaan koud. Dat tocht toch als de ziekte?
Over het algemeen kan ik wel stellen dat ik het eens ben met vrijwel alle gegeven reacties. Mits het gedragen wordt door volwassenen. Ik heb hier een puber rondlopen met ripped jeans, uit de kluiten gewassen sneakers, flaired jeans etc etc. Bij haar staat het oprecht leuk. We hebben dezelfde kleding/schoenmaat dus ik trek voor de gein (in huiselijke sfeer) wel eens wat aan van haar. En dan lachen we er met zn allen hartelijk om. Als volwassen vrouw moet je er gewoon niet aan beginnen. Echt niet.
Ik vind het echt een mode misser als iemand te grote kleding aan heeft. Dan denk ik “ wist jij je maat niet meer of wilde je er graag als een aardappel zak bij zitten?”
Oké ik heb er ook 1. Deze trend is al even geleden maar ze zijn gewoon nog steeds te koop. Toen ik voor het eerst iemand ermee zag lopen dacht ik echt WTF! Bekijk bijlage 589752
Dit en je ziet tegenwoordig veel overhemden bij vrouwen dat je twijfelt of dat nou een 3 maten te groot overhemd is of dat ze er 1 van hun man uit de kast getrokken hebben. Dan denk ik heb jij geen spiegel thuis?!
Kun je tegenwoordig een cape kopen als jas? Waar waar waar? (Ultieme droom van een Hermelien fan hier in huis)
Gelukkig draagt iedereen waar zij zich fijn in voelt anders word het wel heel saai en vooral lastig winkelen als iedereen hetzelfde wil kopen
Mn oudste heeft zulke slippers, die wilde ze zo graag. Ook heeft ze van die adidas “voetbalsokken”. Dat ze ze thuis samen aan heeft vind ik prima, naar dr vriendin ook nog wel (woont recht tegenover ons), maar heb haar verteld dat als ze met die combi over straat gaat ik dr sliopers in de fik steek
Shirts met tekst. Je ontkomt er niet aan, dus al mijn kinderen hebben wel shirts waar wat op staat. Mijn oudste heeft soms van die nep-reclame (since 1986 ofzo) en bij de andere twee staat er ook wel eens wat op, maar ik vind veel teksten echt te gruwelijk. Sowieso word ik stikchagrijnig van het feit dat meisjes allemaal Fun, Sun, Shop, Lovely, Sweet enz meuk moeten hebben en bij jongens is het allemaal Stoer, Duhh, Strong, Explorer enz. Waarom mag mijn zoon geen Fun hebben en mijn dochter een Explorer zijn? Maar de ergste gruwel is kleding voor volwassenen met tekst. De reclame-meuk is nog tot daar aan toe. Maar een oververmoeide vrouw van midden 50 die 4 maanden geleden haar haar voor het laatst geverfd en geknipt heeft met een T-shirt waarop staat: too hot to handle, is gewoon lachwekkend. Een vormloos zwart-wit shirt wat tussen een T-shirt en longsleeve in zit, gedragen wordt door iemand die duidelijk niet extreem veel tijd heeft besteed aan haar kleding die ochtend, waarop staat Style Icon, is gewoon absurd. Ik was oprecht in de veronderstelling dat mensen in Nederland wel allemaal een paar woorden Engels kunnen, maar sinds deze mode betwijfel ik dat ten zeerste. Waarom zou je jezelf zo belachelijk maken met zulke duidelijk niet passende teksten? En welke sadist ontwerpt dit soort kleding wetende in wat voor soort winkels, maten en stoffen dit verkocht/gemaakt zal worden?