Alles wat in Hollands Next Topmodel word gedragen. Ik zie er geen mode en geen style in. Uniek is het wel.
Jassen die lijken op vuilniszakken met dode bever in de nek Oversized kleding. Alsof je een broekpak van je man hebt aan getrokken De kleur beige (Dit geldt voor álle kledingstukken) Dr Martin schoenen
Ik vind die opgerolde pijpen met blote enkels bij mannen wel sexy. Vooral met een instapper als toms erbij.
Beige idd! Het enige merk dat beige in hun producten zou mogen gebruiken is Hansaplast. Verder gewoon niet doen.
Geen idee of deze al genoemd is maar wie heeft in de fucksnaam bedacht dat buikbanden met de tekst "50% mama + 50% papa. = 100% ikke" leuk zijn? Zag er vandaag drie vrouwen mee lopen.
Helemaal mee eens! Ik kwam een tijdje geleden nog een vrouw van achterin de 40 tegen, met een loeistrakke broek en ‘Juicy’ op haar kont. Euhmmmm.... Ja heel hip hoor mevrouw, maar juicy, was euhm, 20 jaar geleden.
Jouw dokter Martin zal ongetwijfeld op van die vreselijke bordeelsluipers rondrubberen. Dr Martens boots zijn echter een tijdloos fenomeen, welke het label 'cool' ver overstijgen. Maar alleen voor de ware connaisseurs uiteraard...
Ja echt in de zomer, zon gebruinde enkels, hoeft niet perse een skinny broek maar wel mooi aansluitend bij de billen
Incl een knappe man met mooie kuiten. Dan vind ik het ook , bij veel exemplaren is 'sexy' een ongrijpbare opgave, met wat voor kleding dan ook.
Ja ok, dan snap ik je. Ik had meer die soort half gay, Roy donders achtige types in mn hoofd zeg maar. Te strakke broek, hoog water model en dan van die nichterige instappertjes. Jij bedoeld meer een soort sexy Italiaan ala Mariano di Vaio.
Ik vind ze ook echt afschuwelijk! En ben met je eens dat ze tijdloos zijn maar afgelopen 2 jaar zie je ze wel veel vaker dan de 10 jaar hiervoor.
Juist!!! Ik had inderdaad een knappe mediteraanse man voor me in gedachten. Niet buurman Joop van de hoek met een bierbuik