Ik droeg ze zo'n 25 jaar geleden. Toen waren ze mega-cool, en ook toen waren ze al achterhaald. Het feit dat een werkschoen het al zoveel jaar uithoudt verdient bewondering op zich. Dat jij het niet mooi vindt begrijp ik helemaal hoor, maar ik vind naaldhakken bijvoorbeeld weer afzichtelijk. Die zijn ook tijdloos. Smaken verschillen. Maar Dr Martens zijn alles behalve een modegril.
Ja..zoals mijn werkbroek grrrr....( bij de ene collega valt hij gewoon straight en bij mij is het een halve skinny )
Dat je iets 25 jaar geleden al droeg zegt niet dat iets geen modegril is nu. De flairpants was ook ooit hot en daarna jaren niet. 3 jaar geleden zag je een enkeling op die boots en nu word je er op elke hoek van de straat mee dood gegooid, dat noem ik echt wel een modegril. Edit. Nu kun je ze bijna in elke schoenenwinkel ook kopen en dat was drie jaar geleden niet zo. 3x raden waarom veel schoenenwinkels nu besluiten dit merk ook te gaan voeren? Juist omdat ze nu in de mode zijn en dit een paar jaar terug nog niet waren.
Met stalen neuzen?? ik zou ze trouwens nooit voor een kind kopen, want ze zijn een nachtmerrie om ín te lopen (veel blaren in het begin). Maar ook een jaar of 20 geleden werd je er al mee doodgegooid trouwens. Perfect staaltje marketing m.i.
Haha is dat zo, dat moet voor zo'n kind toch zwaar lopen lol?! Dat wist ik niet ,ik vond ze 25 jaar geleden al vreselijk om te zien met mijn spillepootjes.
Alle pagina's doorgespit maar ik ben de Nel Veerkamp look nog niet tegengekomen... Oké ik heb van het weekend een donkere trui met iets van luipaard vlekken (metallic) gekocht ... Maar verder mag deze trend met al die luipaard dingen snel over zijn hoor! En dan vooral de 'echte' kleuren, de donkere die mogen dan nog even blijven, volgend jaar zal ik wel gewend zijn
Misschien is het hier al genoemd, heb niet alles gelezen: https://speld.nl/2018/09/14/hip-jeansmerk-verkoopt-stukjes-broek-om-her-en-der-op-je-benen-te-plakken/
Wij sloegen er met hamers op om het leer te versoepelen. Heb er echt vreselijke blaren van gehad. Maarr: als ze eenmaal ingelopen waren, waren het net pantoffels.
Nee de kindermodellen hebben geen stalen neuzen en volgens mij de standaard modellen die zo in zijn nu ook niet.
Ik vind een subtiel panterprintje wel leuk, maar absoluut niet in overdaad zoals de Nel Veerkamp look en die zie je inderdaad heeeeeel veel op dit moment.