We zijn ontevreden over de huidige, veel storingen en geen oplossing. Ik wil eens kijken welke goed zijn en waar wij naar over kunnen stappen.
Dat is ook afhankelijk van het aanbod op je postcode. Wij hebben jarenlang bij Telfort gezeten, altijd erg tevreden, goede service en leuke aanbiedingen. Jammer genoeg kunnen ze op ons nieuwe adres geen stabiel internet leveren, dus zijn we overgestapt naar Ziggo. Tot nu toe 1 keer storing gehad (maar deze was landelijk dus oke weinig aan te doen). Service zeer afhankelijk per persoon wie je aan de lijn krijgt. Internet is wel stabiel. Maar onze eerste keus zal het nooit zijn.
Wij hebben ziggo. We zijn heel tevreden. Ik hoor of lees vaak negatief over ziggo, maar ik snap niet waarom. Wij hebben in 5 jaar 1x storing gehad, maar dat kan gebeuren. Verder wordt ik altijd heel goed geholpen door de klantenservice.
Wij hebben op dit moment Tele2. Nog niet zo heel lang, maar tot nu toe prima tevreden! Nooit storing, en het kostenplaatje is ook erg vriendelijk. Hiervoor hebben we altijd KPN gehad, ook erg tevreden over geweest. Enige minpunt bij hun was, dat de WiFi altijd erg stoorde. Zijn verschillende keren verhuisd, en het WiFi probleem bleef altijd. Daarom uiteindelijk overgestapt.
Wij hebben Caiway en ik vind het helemaal niets. Internet is vaak traag en de mogelijkheden met de tv zijn zo beperkt. Kan bijvoorbeeld bij een opname niet instellen het 5 minuten eerder of langer op te nemen. Mis bij Masterchef nu altijd de laatste 2 minuten. Superirritant.
Wij hebben Telfort. Hiervoor Ziggo, maar erg ontevreden. Veel storingen, bovendien tijden teveel betaald. We betaalden voor extra snel internet, maar er veranderde niks, na laten kijken, was op ons adres helemaal niet mogelijk en dat wisten ze, maar gewoon laten betalen en niks teruggekregen. Voor ons nooit weer Ziggo.
Welke provider heb je nu? Ik vraag dit omdat ik bij een provider werk, mocht je daarbij zitten kan ik je wellicht helpen.
Ik heb helemaal geen digitale TV meer via een provider. Ik heb alleen internet van XS4All en als ik TV kijk, is dat via NL Ziet. Bevalt prima.
Hier ook KPN en prima tevreden. Hiervoor Online gehad, dat nooit meer. Bij een verhuizing konden ze ons abonnement niet meer leveren. Tig keer contact met de klantenservice, iedere keer andere info, toezeggingen die niet nagekomen werden. Uiteindelijk zelfs moeten dreigen met de rechtsbijstandsverzekering. Ben er 2 maanden zoet mee geweest. Maar uiteindelijk wel vanaf gekomen en m'n geld terug gekregen. Maar neem die dus vooral niet!
Ik werk dus voor dat bedrijf. Het is in het verleden inderdaad vaak fout gegaan, heel piep voor alle klanten. Inmiddels zijn we echt druk bezig om de klantenservice te verbeteren ook door dit soort klachten die vaak gemeld werden. Zodra jou abonnement na ene verhuizing niet meer te leveren is moeten wij je abonnement kosteloos opzeggen, enige wat wij vragen is bewijs van inschrijving (via mijn overheid). Maar ik snap je frustratie helemaal hoor. Jammer dat het zo gelopen is, wou dat ik je gesproken had toen haha weet niet hoelang dit geleden is. Gekke is wel dat je nu bij kpn zit en zij wel abonnement kunnen leveren, wij huren namelijk de lijnen van kpn haha.
Is al 3 jaar geleden hoor. Wel super dat ze er dan nu wat aan doen en alles verbeteren! Dan geeft iemand met een recentere ervaring een beter idee van of je nu goed af bent bij jullie. Klopt inderdaad dat na een aantal contacten ineens wel geleverd kon worden omdat de lijnen van KPN gehuurd werden. Maar toen was er al een paar keer een toezegging gedaan dat het opgezegd zou worden en hadden we al een nieuw abonnement afgesloten bij KPN. En toen was ik het na alle heisa ook wel beu en wilde ik gewoon weg. Het is uiteindelijk netjes opgelost, we vonden het alleen jammer dat we daarvoor eerst met de rechtsbijstand moesten 'dreigen'. Dat was ook het grootste probleem toen, de slechte communicatie met de klantenservice, steeds andere info, toezeggingen die achteraf dan toch niet bleken te kloppen. Heeft gewoon mega veel tijd en frustratie gekost toen haha. Maar goed dat het door het bedrijf gezien is en nu dus verbeterd wordt!
Dit is ook iets wat wij al 2 jaar aangeven, dat er vanuit meerdere afdelingen soms teveel verkeerde informatie gegeven wordt. We hebben een service afdeling (hier komen alle technische, financiele en coulance opzegging vragen terecht) en dit is in het oosten van het land. en we hebben contract verlengingen, opzeggingen en verkoop in hilversum zitten en zij geven vaak de verkeerde informatie die wij van service weer mogen oplossen. wat vaak resulteert in weerstandsgesprekken omdat er toezegging zijn gedaan die niet kloppen. Maar gelukkig is uiteindelijk bij jullie alles opgelost!