Hey meiden misschien kunnen jullie mij een beetje op weg helpen. Ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe webshop. Ik wil me richten op natuurlijke en biologische baby en kinderproducten, kleding vanaf maat 44 tot 98, natuurlijke verzorging, natuurrubber speen, wol-zijde kleding, barnsteen maar ook houtenspeelgoed. De kleding zal deels merk zijn maar ook deels handgemaakt waarvan ongeveer de helft biologisch katoen. Maar ik loop nog een beetje vast op de naam. Iemand een leuk idee of misschien een stukje in de goede richting?
BioBaby GreenBaby EcoBaby Little and green Klein en groen De groene baby met als ondertitel: natuurlijke en biologische baby- en kinderproducten Spannend, je eigen webshop! Succes!
Tja, soms dekt een naam de lading en zijn er wat uitzonderingen. Ik vind dat niet storend, maar misschien juist je doelgroep wel. Ligt denk ik ook aan hoe je de website 'inricht' en de info die je erbij zet. Misschien dan iets met natuurlijk/natuur, nature in de naam?
Wat is de doelgroep? Vrije school alternatief of meer hippe groene ouders? Als je dat weet kan de de naam daar een beetje op richten.
BabyBewust? Bewust dekt de lading denk ik wel, want suggereert niet per se dat het 100% bio is Het klinkt alleen nog niet zo spetterend. Iets anders waar ik aan denk is Het Groene Nest. Vind ik wel heel mooi. Maar dan dus wel groen.. Ik denk niet dat het storend is als niet alles 100% bio is, als je dat er in de productomschrijving maar duidelijk bij zet. En misschien kun je in de zoek- / sorteerfunctie ook toevoegen dat mensen kunnen selecteren op biologisch, of een duidelijk onderscheid maken op de webshop. Dan lijkt dat me prima! Ik ben wel heel geïnteresseerd in je webshop