naam bedenken voor webshop

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinmonster, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Hey meiden misschien kunnen jullie mij een beetje op weg helpen. Ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe webshop. Ik wil me richten op natuurlijke en biologische baby en kinderproducten, kleding vanaf maat 44 tot 98, natuurlijke verzorging, natuurrubber speen, wol-zijde kleding, barnsteen maar ook houtenspeelgoed. De kleding zal deels merk zijn maar ook deels handgemaakt waarvan ongeveer de helft biologisch katoen. Maar ik loop nog een beetje vast op de naam. Iemand een leuk idee of misschien een stukje in de goede richting?

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.262
    25.719
    113
    BioBaby
    GreenBaby
    EcoBaby
    Little and green
    Klein en groen
    De groene baby

met als ondertitel: natuurlijke en biologische baby- en kinderproducten

Spannend, je eigen webshop! Succes!

3. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    maar de kleding is niet allemaal biologisch is dat niet storend dan met zn naam?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Inderdaad...dat kan dan niet.

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.262
    25.719
    113
    Tja, soms dekt een naam de lading en zijn er wat uitzonderingen. Ik vind dat niet storend, maar misschien juist je doelgroep wel. Ligt denk ik ook aan hoe je de website 'inricht' en de info die je erbij zet. Misschien dan iets met natuurlijk/natuur, nature in de naam?

6. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Wat is de doelgroep? Vrije school alternatief of meer hippe groene ouders? Als je dat weet kan de de naam daar een beetje op richten.

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #7 maansneeuw, 26 apr 2017
    Laatst bewerkt: 26 apr 2017
    BabyBewust? Bewust dekt de lading denk ik wel, want suggereert niet per se dat het 100% bio is :)
    Het klinkt alleen nog niet zo spetterend.

Iets anders waar ik aan denk is Het Groene Nest. Vind ik wel heel mooi. Maar dan dus wel groen.. Ik denk niet dat het storend is als niet alles 100% bio is, als je dat er in de productomschrijving maar duidelijk bij zet. En misschien kun je in de zoek- / sorteerfunctie ook toevoegen dat mensen kunnen selecteren op biologisch, of een duidelijk onderscheid maken op de webshop. Dan lijkt dat me prima!

Ik ben wel heel geïnteresseerd in je webshop :D

8. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Groene ukkies

9. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Natuurlijk goed?

Deel Deze Pagina