Mijn man kwam laatst met een nieuwe naam voor op ons lijstje; Avalin / Avalyn (voor een meisje ) Maar is dit wel een naam eigenlijk? En wat vinden jullie er van?
Hmm, ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden.. Ik vind een naam met betekenis mooi, maar bij deze naam vind je die niet. Aan de andere kant vind ik hem wel wat hebben, niet raar/ gek/ lelijk ofzo. SORRY, ik heb net te vroeg gereageerd!!!!! Ik vind net het volgende: Avalyn Avalyn is een Engelse meisjesnaam. Het betekent `beeldschone adem van leven`. Dit maakt de naam voor mij mooier!
Ava vind ik een hele mooie naam. Avalyn zou ik als Ava-Lynn schrijven en vind het een leuke naam (maar toch minder leuk dan Ava...)
Het is dan de bedoeling dat de A ook als A wordt uitgesproken, niet als E. Eva-Lynn vindt ik dan weer net iets leuker denk ik.
Ik lees net bij Statistieken De naam Avalyn komt niet voor in de topnamenlijsten voor Nederland van 2006, 2007, 2008 en 2009. De naam blijkt uniek!
Ken een jongen die zo heet, spreek je uit als effelin. Vind het een hele aparte naam, als Avalin ook heel mooi voor een meisje.
Ik vind het mooi! Vooral zo: Avalyn Het is idd heel uniek en ook nog steeds mooi voor een volwassen vrouw...En met zo'n betekenis kan het niet meer stuk zeg... Ik ben juf en ik hoor mijn hele loopbaan al van alles voorbij komen (is des te lastiger om zelf iets te kiezen trouwens) maar zo'n naam zou ik echt top vinden! Ik wou dat mijn vriend eens met zulke namen kwam; die komt alleen maar met prutnamen
Mijn dochtertje heet Linn en vind Ava ook super (jammer dat het een winkelketen is) maar Avalin vind ik echt een super mooie naam!
Zoveel namen, zoveel keuzes en zoveel smaken, gaat er toch om wat jullie vinden? Misschien vinden jullie de namen die mensen hierboven hebben bedacht wel vreselijk?
Maar ik weet dus eigenlijk niet zo goed wat ik van deze naam moet vinden... Komt waarschijnlijk omdat ik 'm dus nog nooit had gehoord.