Ik vind het ook een erg mooie naam! Dus niet van een ander af laten hangen als je er zelf ook blij mee bent!
Erg mooi en dan vooral niet anders gaan schrijven, dan wordt het het zo'n Engelse 'standaard' naam en vind ik het gelijk weer niets . Nu is hij gewoon prachtig en uniek. Heel mooi! (en eigenlijk houd ik niet van 'bijzondere' namen)
Als je wil dat het uitgesproken wordt als "aavalin" (met een lange a, als in "baas") zou ik kiezen voor de spelling Avalin en niet Avalyn. Ik persoonlijk zou dat laatste meteen als "Eevalin" uitspreken (en dan bovendien nog met mn allerslechtste Texaanse accent - die ik overigens niet van nature heb) Ik vind Avalin erg mooi (al moet ik meteen aan avalanche en vaseline denken... maar dat heb ik altijd met onbekende namen: probeert je brein er toch nog iets van te breien )
ik vind hem ook wel mooi je moet alleen even wennen met die naam maar hij is wel uniek en klinkt lief voor een meisje
Ik moet een beetje aan Avatar denken Maar met de betekenis, en zo een paar keer uitgesproken, vind ik ´em al leuker!
Ik vind de naam persoonlijk niet zo leuk, maar ook niet lelijk. Ik hou wél van unieke namen en dat is deze naam zeker! Dus als jullie het een mooie naam vinden, gewoon voor gaan dan! Ik zou alleen wel over de spelling nadenken ivm met de uitspraak!
Haha, avatar! had ik nog niet aan gedacht... ik had Avalon voorgesteld, maar mannetje vond dat dan weer niets... zucht!
ik vind de naam niet zo, maar dat komt denk ik ook omdat ik niet zo hou van namen die op Lyn eindigen
Hoi, De vrouw van mijn collega draagt deze naam en ik vind hem prachtig!!!! Volg je gevoel. Geniet van je zwangerschap. Liefs