Hoi, Wij twijfelen tussen deze 2 meidennamen: Saar Flore We hebben al een dochtertje Nine. Wat vinden jullie de mooiste naam en wat het mooiste bij Nine? Alvast bedankt!
Saar! 100% zeker en ook het leukst in combinatie met Nine. Anders is het allebei een zelfde soort naam: 2 lettergrepen, eindigend op een e. Ik vind het zelf leuker als je wel echt twee verschillende namen hebt. Dus Saar. En ik vind Saar op zich ook leuker. Lekker oud-Hollands.
Saar! Eigenlijk om dezelfde reden als hierboven geschreven. Ik zou persoonlijk dan niet nóg een naam kiezen die eindigd op een 'e'. Saar vind ik een mooie krachtige naam naast Nine en tegelijkertijd ook lief.
Ik heb gekozen voor Saar. Vind Nine en Flore samen juist niet zo leuk omdat het allebei op dezelfde klank eindigt.
Ik heb voor Flore gestemd om dat ik die het leukst bij Nine vind passen. Maar ik zou dan toch eerder neigen naar Floor.
Ik heb gestemd op Saar. Beide namen zijn niet echt mijn smaak, maar Saar past beter bij Nine. Ik vind 2 namen die eindigen op 'e' niet zo leuk bij elkaar. Iemand stelde Floor voor. Nine en Floor = leuk
Hoi, Bedankt voor de vele reacties! Mooi om te zien dat het zo gelijk op gaat! Inmiddels hebben we besloten om Saar toch te laten vallen. Wij vinden hem net te kort. Saartje vinden we ook leuk, maar niet echt voor een volwassene. Nou is er wel weer een andere naam bij gekomen...en dat is Janne. Wij vinden het leuk als de naam ook weer eindigt op een -e. Dus Flore of Janne??? Welke zouden jullie kiezen?
Ik ga voor Saar. Moet zeggen dat ik ze allebei erg leuk vind, maar omdat Nine al eindigt op een -e zou ik dat deze keer niet meer doen. Saar dus!