Ik zag eerder iemand Ids noemen als een nieuwe naam Dat is een veel voorkomende naam in Friesland en ook al heel lang.
Wij hebben hier een Sam gewoon op zijn nl's uitgesproken... Jullie geloven t niet zelfs dat zeggen ze nog fout! Varianten die we al hebben gehoord Samme Sem Sven Senn Saam Seem
Sommige namen kunnen idd echt niet. Onze meiden hebben ook echt geen "normale" namen maar het is niet dat je het gek uitspreekt ofzo. 1 bestond niet eens in NL en de ander is pas 2x genoemd in NL. Er zijn mensen die er aan hebben moeten wennen maar nu is het heel normaal. Over Mien Billekes Jeuken... tja.. die vrouw woont hier een dorp verderop Bear.. zo heette een jongen bij mijn zusje in de klas. Verder heb ik hier op fb een Ozzy voorbij zien komen.. ook niet echt mijn smaak Verder vind ik de namen Sterre en Luna ook niet echt bij elkaar kunnen. Leuke namen.. maar niet bij elkaar. Het valt in dezelfde catagorie... Ik weet dat er bij ons in de buurt een tweeling is geboren die zo heet... ( niet die van mij overigens ) Oh ik zag dat er al iemand zo'n opmerking had gemaakt van deze namen.. haha
Ik heb nog niet alles gelezen, maar is dit niet gewoon een bijnaam? Hier in mijn omgeving, Brabant, heten veel mensen van de oudere generatie Broer en Zus. Bijnamen dus.
Rafaella van x-factor geloof ik heeft een dochter die beautiful heet, maar misschien issie al eerder genoemd hier Ook in de film van meet the parents heet een speler gaylord focker, haha! Maar gelukkig is dat nep
Roef ken ik ook iemand die hun zoontje zo hebben genoemd. Vind het echt wel een leuke naam nu ik eraan gewend ben.. haha.. Verder waren we op vakantie en kwamen we aan de praat met een jongen in het bubbelbad.. ik en mijn vriend waren daar met onze meiden.. hij had ook 2 dochters.. de oudste dochter heette chanel en de 2e dochter coco... ook een beetje zielig... coco chanel
Ik heb geen idee maar ik ken haar Kwam vaker bij ons in het dorp. Is familie van een oud schoolvriendje van mijn zusje waar we vaker kwamen Dus hier bestaat ze echt
Ben nu al benieuwd of iedereen de naam van mijn dochter in spe wel goed gaat uitspreken.. Kan ook op meerdere manieren namelijk
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar de reacties van andere op de namen. Jongensnaam komt zelde voor en een de meisjesnaam nooit. Wel in het buitenland maar niet hier en zijn geen rare namen.