Ja heb al veel gekke namen voorbij zien komen maar deze horen idd ook echt in de top 10...als je zo'n naam kiest wil je echt opvallen. Een andere reden is daar toch niet voor.
proest er zat een klein kaboutermeisje.... huilend op een steen.... het liedje krijgt opeens een andere dimensie
In de speeltuin was van de week een mager jochie van een jaar of 3 zonder moeder die alle andere kinderen zomaar liep te schoppen of te duwen, toen hij een zacht duwtje van een ander kindje terug kreeg was het direct keihard brullen... Bink. Sorry maar ik blijf het een hondennaam vinden, en het kind deed zijn naam er dus ook niet echt eer aan.
Gaan jullie nu heel hard lachen als ik zeg dat het ook nog eens een jongentje is??? Ik heb denk serieus 3 minuten naar het kaartje staan staren omdat ik dacht dat ik het niet goed las.....en mijn vriendin rolde over de grond van het lachen.
Bij Djinn denk ik aan de film wishmaster. En dat is niet bepaald een film waarmee men geassocieerd wil worden
Wow ik kwam gewoon op die website terecht en het is geen gein Wat erg voor die kinderen. Ik vind Achilles al vreselijk,laat staan dit..
In Leiden: tandarts Snoep! Ik geloof er sterk in dat pesters kinderen zijn met een gebrek aan zelfvertrouwen. Zij richten hun eigen onzekerheden op zwakkeren (aanval is de beste verdediging) en die zwakte kan in van alles zitten. Een vriendelijk karakter kan genoeg zijn. Kinderen zelfvertrouwen en fatsoen bijbrengen zodat er geen 'noodzaak' is om te pesten.
Arme jongen...die heeft nu al geen leven op de middelbare school. En als ouders vraag je er echt om hoor als je je kind zo'n naam geeft. Krijg er een beetje lord of the rings gevoel bij.