Dag meiden, Wij hebben al even een zwangerschapswens en ik las dat koude voeten de innesteling niet echt bevorderen. Kom ik aan... Ik heb gewoon altijd koude voeten, zelfs met sokken aan! Soms ook als ik pantoffels draag. Moeten de voeten alleen warm zijn rondom de innestelingsperiode, of gewoon altijd? Hebben anderen dit ook? Nog andere tips..?
Hier ook altijd koude voeten. Ik heb deze ronde vanaf eisprong iedere avond een kruikje op me buik gelegd, warme sokken aangedaan en veel thee gedronken. Kan toeval zijn, maar zie banner ps: er bestaat ook koude voeten crème
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Goede tip van de kruik. Dit ga ik ook doen! Liet je het lang op je buik? Thee ga ik ook wat meer drinken. Dronk jij een specifieke soort thee? En ik ga serieus kijken naar die creme haha!
Dankjewel! het heet trouwens warme voeten crème (van hansaplas) ik heb zo een kersenpitten kruik. Warmde die op en legde die op mijn buik totdat ik na bed ging. Wordt meestal je hele lichaam wel warm van, incl. Voetjes. Thee niks specifieks.
Ik weet niet of het echt waar is hoor, dat warme voeten beter voor een innesteling zijn. Ik heb het ook wel eens gelezen, maar zelf nooit wat mee gedaan. Ik heb altijd koude voeten en handen, een echte koukleum, maar toch elke keer snel zwanger.
Ik doe in de winter wel altijd dikke wollen sokken aan in bed, ondanks dat er een warmbloedige partner naast mij ligt haha. Misschien helpt dat? Dus geen katoenen sokken, maar wollen.
Ik heb in de ronde dat ik zwanger ben geraakt ook veel met een kruik gezeten. En veel gember thee gedronken, heb daar wel eens iets over gelezen dat dat goed is voor de vruchtbaarheid. Of het echt zo is weet ik natuurlijk niet maar het is altijd te proberen!
ik heb altijd koude voeten, maar om zwanger te worden nooit iets mee gedaan.. Ik meen dat hansaplast een voetenzalf heeft voor warme voeten. Een paar jaar geleden iig. Maar weet niet of die er nog is.
Ik heb ook altijd koude voeten. Ik slaap in de winter met sokken aan. 3 keer zwanger geworden, de eerste duurde lang, de tweede 6 ronden en de derde was een verrassing. Ik heb er verder ook niks mee gedaan om zwanger te worden. Hopelijk ben je snel zwanger!
Hier ook altijd koude voeten en handen, bij mn oudste niks mee gedaan (ongepland z2anger geraakt) Bij de jongste zaten we in de MMM en waren al 4 jaar bezig, na terugplaatsing een aantal dagen erna, heb ik dikke sokken aangedaan in bed omdat mn voeten niet warm te krijgen waren, ik was zwanger Denk dat t puur toeval geweest is
Ik heb ook altijd koude voeten. Met sokken met daaroverheen van die zachte bedsokken + pantoffels en soms dan nog koude voeten maar kijk hieronder
Volgens mij is dit klinkklare onzin.. en als ik het alleen objectief bekijk: ik kan er geen enkel medisch of betrouwbaar stuk over vinden, alleen een paar alternatieve genezers die er online iets over schrijven. Niet dat het dat onwaar maakt, maar het maakt wel dat ik er persoonlijk niks van geloof. Zie ook bijv deze reacties: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/invloed-koude-handen-voeten-op-zwanger-worden.671956/ Is er iemand die er wel wetenschappelijke/ medische onderbouwing voor heeft gevonden? Los daarvan: als je je er fijn bij voelt kan je natuurlijk altijd proberen of het werkt, baat het niet dan schaadt het in dit geval ook niet lijkt me!
Ik heb ook altijd koude voeten. In ronde 7, sokken aangetrokken en geprobeerd warm te worden (verwarming hoger) en ben in die ronde zwanger geraakt. Toeval ? Weet ik niet. In diezelfde ronde ook voor het eerst granaatappelsap gedronlen vanaf paar dagen voor mijn eisprong.
Bedankt voor het reageren allemaal. De tip van de kruik en sokken in bed aan neem ik mee! Ook de tip van acapunctuur, al moet ik wel even uitzoeken hoe en wat. Koude handen, koude voeten, koude buik. Ik heb het allemaal. Het gekke is dat dit zelfs nog zo is mét sokken aan. Misschien ligt het ook wel aan mijn lage gewicht? 1.64 bij 57kg. Hier kan ik niet zoveel aan veranderen. Zelfs nu lig ik in met met lekkere fluffy sokken en ik voel dat ze ijskoud zijn. Heel vervelend. Er werd gevraagd of het wetenschappelijk onderbouwd is. Ik heb geen idee.