Grote grote twijfel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mimuna, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimuna

Mimuna Lid

27 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Sommigen hebben mijn verhaal misschien wel al gelezen...
    3 maanden geleden ben ik mijn pil vergeten, dus er was een kleine kans op zwangerschap (Hoewel hij niet in me klaar gekomen is, maar met voorvocht weet je maar nooit!)

In de tussentijd heb ik 2 zwangerschapstesten van clearblue gedaan, die met de conceptie indicator, deze gaven beiden niet zwanger aan en dit aan 6 en 10 weken.

Nu, ik heb ook geen zwangerschapssymptomen of dergelijke, maar de grote twijfel is er nog steeds!
    Mijn buik is 's morgens plat, maar tegen de avond echt GIGANTISCH! Ik lijk echt 3 maanden zwanger! Vooral de plaats waar mn baarmoeder ligt voelt hard en gezwollen aan! Zijn dit gewoon mijn darmen? Want ik wist niet dat darmen echt ZO gezwollen konden zijn, als dat het geval is..

Ik maak me zo'n zorgen want het is voor mij echt nog niet het moment om zwanger te worden :(

Heb in de tussentijd wel normaal mijn menstruatie gehad, hevig en 5 à 6 dagen lang maar ja, ben dan ook aan de pil dus dat kan je niet echt als menstruatie noemen.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Je bent niet zwanger.

Ten eerste is de pil vergeten alleen risicovol in de eerste week. Weet niet welke je bent vergeten?
    Ten tweede heb je tweemaal negatief getest.
    Ten derde ben je ongi geweest. Dat kan met de pil en zwangerschap, maar dan had je ongi veel lichter moeten zijn.

Als je zwamger bent voelt je onderbuik niet keihard en gezwollen aan, dat kun je niet voelen omdat hij nog onder je schaambot zou zitten en ook als ie hoger zit voelt het gewoon soepel.

Dus ja, dit zijn je darmen ;)

3. Mimuna

Mimuna Lid

27 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben hem wel in de eerste week vergeten ja. Misschien zit het gewoon wel allemaal in mn hoofd, achja ik heb denk ik gewoon even bevestiging van vrouwen nodig die er wat van kennen weet je. Bedankt voor je reactie!

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Darmen kunnen inderdaad zo opzwellen. Hier lijk ik 's avonds ook vaak zwanger terwijl ik het echt niet ben. Overdag overigens ook, als ik wat eet. Gewoon gevoelige darmen, niets aan te doen helaas... (heb zelf PDS)

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    als je niet vertrouwd langs de ha gaan

6. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Dit is ook een vraag die je eerder in een ander topic had gesteld. Waar je al duidelijk antwoord op had gekregen. ;)

Deel Deze Pagina