Hallo Allemaal, 11 aug is mijn laatste menstruatie begonnen (wel 4 dagen over tijd) toen een test gedaan : negatief. afgelopen week meerdere malen sex gehad(met condoom, gebruik geen pil) , zo ook eergisteren. volgens mijn kalender zat ik sinds zaterdag in mijn vruchtbare dagen...nu heb ik gisteren avond een hele lichte bloeding gehad. en nu ineens niet meer. ik moet ook pas rond 7 sept weer ongi worden...heb wel wat lichte krampjes in mn onderbuik zou het kunnen zijn dat dit een innestelingsbloeding was? ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn... groetjes Karin
als je een condoom hebt gebruikt, dan kan je haast niet zwanger zijn. je kan ook bloeden doordat je juist seks hebt gehad, een haarvaatje gesprongen in je vagina...
Voor een innestelig is t veels te vroeg... Als zaterdag je vruchtbare dag was, en je eitje gesprongen is, is morgen of overmorgen je innesteling pas. Daarnaast gebruik je een condoom, kleine kans dus dat je zwanger zal zijn. Die krampjes in je buik kunnen van je eisprong zijn.