zwanger en bang

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door biancameid, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancameid

biancameid Nieuw lid

5 nov 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben zwanger van de 2de kleine wat totaal niet gepland was de condoom is gelekt en de morning afterpil kon ik niet gebruiken omdat ik borstvoeding geef. ( ben overigens moeder van een zoontje van 4 maanden )
    NU ben ik harstikke bang dat de kleine misschien wel ongezond is hoe groot is de kans dat de kleine niet gezond is nadat je een gelekte condoom

Weet iemand dat of zie ik nu gewoon spoken en moet ik gewoon even goed nadenken wat ik wil ( want dat is ook nog niet aan de orde gekomen.)

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo,

ik kan me voorstellen dat je overvallen bent door deze zwangerschap en dat je mogelijk dubbele gevoelens hierover hebt. Ik kan je in ieder geval vertellen dat een gelekt condoom geen invloed heeft op de gezondheid van de baby. Neem inderdaad de tijd om over alles goed na te denken. Succes!

Groetjes Monique

3. biancameid

biancameid Nieuw lid

5 nov 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh gelukkig want daar was ik echt bang voor.. want me gevoelens staan al op zijn kop... en dan zoiets Niet dat ik ongezonde kinderen niet mag maar ik weet niet of ik dat wel aan kan aangezien ik zelf al niet helemaal fit ben ( longaandoening) en dan is een ongezonde kind wat klinkt dat raar... niet zo makelijk voor mij.. Maar super bedankt je me hielp ! :D

Deel Deze Pagina