zwanger en kids dipstick en vruchtbaar slijm?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by betties, Sep 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Heel wat maanden geleden heb ik een tijdje de digitale ovulatietesten gebruikt van Clear Blue, maar na een tijdje ben ik gestopt vanwege de kosten en ik had inmiddels wel een goed beeld van wanneer mijn eisprong was.
    Deze maand toch maar weer eens ovulatietesten aan het gebruiken, deze keer de dipsticks van zwanger en kids. Ik ben op dag 9 begonnen, die was wit, dag 10 (gister) was wit. Gister en vandaag heb ik echter heel veel glibberig slijm. Eerdere maanden dacht ik altijd zo tussen dag 10 en 12 mijn ei te hebben (bij een cyclus van 26-28 dagen).
    Maar deze ovulatietesten laten nauwelijks een streepje zien. Vanmiddag test ik voor vandaag. Ik test keurig volgens de gebruiksaanwijzing smiddags rond hetzelfde tijdstip na minimaal 2 uur niets gedronken te hebben.
    Bij de digitale testen kon ik op de strip zelf altijd zien dat er elke dag meer verkleuring bijkwam waarna die uiteindelijk positief werd. Nu zie ik nog helemaal geen opbouw en kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie vandaag of morgen ineens knalpositief zal zijn.
    Zie je bij de zwnager en kids dipsticks een soort opbouw (elke dag een beetje donkerder streepje) of ga ik gewoon geen ei hebben deze maand?

Ik ga uiteraard vanavond wel gewoon aan de klus ;)

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    het kan zijn dat ze elke dag een beetje donkerder worden, maar ik heb ook wel gehad dat ze ineens knalpositief waren. maar ik heb altijd wel een duidelijk zichtbaar streepje. na de eisprong wordt het streepje zeer licht.

wat het slijm betreft; ik heb altijd meerdere dagen vruchtbaar slijm.
    afgelopen keer heb ik het 7 dagen gehad, waarvan de laatste 3 dagen een positieve test.

Share This Page